2009年1月8日 星期四

仔仔—Mum Mum篇

Charco仔係佢Charco B o既時候佢飲奶、食罐頭吞拿魚、魚肉、雪蔵蝦,到大個啲至比乾糧佢食﹐至從佢食咗乾糧之後,比新鮮魚佢都唔食,真係有唔食魚o既貓o架,至於雪蔵蝦,佢試 過幾次食完無耐嘔番晒出o黎,所以之後都無再比蝦佢食


罐罐佢反而唔係幾食,每次食幾啖就唔食,食唔晒我就攞落樓下比我嗰幾隻契仔、契女食(係三隻黑貓,二仔一女,有機會我會講吓佢哋),所以我而家都無比罐罐個仔食


呢啲包裝濕糧,我以前無買比佢食,不過早排表姐係街有人派試食裝(唔係呢個牌子),佢攞比我哋比仔仔食,仔仔又食喎,所以我見上個禮拜做特價,咪買咗一盒比佢食,不過咁細包佢都要分三次至食得哂,都唔知佢係細食,定係嘴刁呢﹖


下一篇係零食篇



沒有留言:

張貼留言