2009年1月16日 星期五

仔仔—第一次去街街篇

話說我上次去完香港返紐約o既第二日,仔仔爸話要帶Charco仔去街,地點就係我屋企隔籬嗰條Brooklyn Bridge,話時話o黎咗紐約十幾年,搬咗o黎唐人街都五年都未試過用腳行過呢條咁出名o既橋(行車經過就成日都有啦)

睇吓佢一落樓下都已經驚成咁


佢真係好驚,放佢落地下佢直頭唔敢行,剩係想匿係我哋腳底





當時好多人都覺得好奇怪,我哋會帶隻貓去街,都有走o黎問吓我哋


其實呢條橋都好長,係咁行吓行吓覺得又好似好快咁已經行咗半條橋,行吓行吓又行完成條橋,又唔覺攰喎,可能係啱啱係香港訓練有數,因為係香港時成日同個女去行街shopping

當Charco仔返到屋企,佢都仲係未驚完,吽晒



沒有留言:

張貼留言