2009年1月21日 星期三

雪藏貓

唔知點解Charco仔至細就好鍾意去雪櫃,而家一聽到有人開雪櫃,就會即刻走埋去,有時會跳入去,有時會攤係度,懶死唔走

係 佢細個o既時候,佢試過比我奶奶關係雪櫃裡面,我奶奶唔係有心關佢係雪櫃,佢根本都無留意隻貓跟住佢開雪櫃,後來仔仔爸搵過晒成間屋都搵唔到,佢突然醒起 佢阿媽應該開過雪櫃o黎攞奶沖咖啡,咁佢即刻開雪櫃睇吓,真係係裡面,我諗佢起碼係雪櫃裡面都有成十分鍾,之後佢都無陰影,一樣成日走去個雪櫃度八,而且 佢知道啲蝦米係放係雪櫃,佢更加要去啦,見到佢懶死唔走,多數都會攞幾粒蝦米引番佢出o黎




Charco︰你唔俾蝦米我食,我就賴死唔走



沒有留言:

張貼留言