2009年1月18日 星期日

我的契仔契女(下)

我好想“老笠”佢哋返屋企,但係我奶奶唔比,我哋養Charco仔 佢都唔係好鍾意,佢話明唔可以再養,我又開始擔心,到咗冬天佢哋唔知點渡過,後來我問我老闆、老闆娘我可唔可以帶佢哋返公司養,佢哋都話無問題,我就開始 諗點樣捉佢哋,有一朝我帶埋貓籠落樓下,我捉佢就好容易,因為佢哋都肯比我抱,但係佢哋死都唔肯入個籠度,所以嗰朝捉貓就失敗咗,之後我都唔知點算好,點 知原來想捉佢哋係好簡單,就係我抱佢返屋企,最先我係抱Shadow返屋企,我唔敢帶佢坐電梯,我驚嚇親佢,我就行樓梯,佢一路都好乖都無掙扎,一入到我屋企佢自己仲行入厠所,咁我咪順便幫佢抺吓個身,其實我覺得佢哋都唔污髒,後來佢行去見到個沙盤,嗅兩嗅仲識去便便,好叻呀,真係抵錫,佢見到Charco仔一啲都唔驚,仲挑釁仔仔,反而Charco仔好驚仲fee佢,咁我就盡量分開佢哋,但係Charco仔又要驚,又想去睇Shadow(其實佢哋已經見過面、接觸過,因為之前我哋都有帶過仔仔落街散步,佢哋見過面,不過我唔肯定有無Shadow份),就咁Shadow就係我個厠所過咗一晚,第二朝我帶咗Shadow返公司
Chocolate都係照辨煮碗 咁 帶佢返公司,點知我養咗一個禮拜多啲,我老闆娘話佢對啲貓沙敏感,叫個帶佢哋走,我同老闆娘講我會換過另一隻貓沙佢都話唔得,我懷疑佢根本唔鍾意佢哋,我 一聽到老闆娘叫我帶走佢哋,我真係好唔開心,我覺得我自己好衰,佢哋都已經當咗我係主人,但而家我又要佢哋做番流浪貓,我真係覺得好對佢哋唔住
不過話時話佢哋雖然係有瓦遮頭,其實佢哋都好悶,佢哋放係樓上,老闆娘未返佢哋都敢落o黎同我玩,一有人係度,佢哋就唔敢落o黎,我得閒就上去同佢哋玩,我一坐低佢哋就兩隻一齊坐係我大髀,比我摸,佢哋真係好鍾意比人摸,但係我又唔敢同佢哋玩太耐,想炒魷咩
老闆娘叫我帶走佢哋,但我都拖到禮拜尾至帶佢哋返我屋企樓下,佢哋返到o黎都幾開心,學仔仔爸話齋,佢哋係度自由慣,天師一見番佢哋仲好開心添
之後我每日放工返屋企樓下,見到ShadowChocolate都會帶佢哋到公園坐,餵佢哋食貓零食,佢兩個會一齊坐係我大髀,迫迫哋但好得意,我要走放番佢哋落地,佢哋都唔捨得都仲想即刻坐番係我大髀度,佢哋係我心目中odream cat,又嗲又癡人







帶粉紅色帶嗰隻係Shadow,唔駛講另一隻係Chocolate,兩隻一齊坐係我大髀幾溫馨




睇吓佢,佢好enjoy係床度瞓



Shadow︰原來床係咁舒服o架



佢隻腳係曲唔到,所以佢坐低隻腳都係伸直,唔知點解,佢隻眼雖然唔係好大,但一影相對眼就會變咗「王喜」


上次帶Chocolate返屋企都唔記得同佢影相呢張就係Charco仔見到Shadow,好驚但有要搵“定”匿o黎觀察


妄   想

見到家中有幾隻貓o既卜友,啲貓打打鬧鬧、溫溫馨馨,真係好羨慕
我成日諗如果三隻貓成為我家一份子,咁我個卜名就要改名做“黑貓樂園”
我成日諗如果三隻貓成為我家一份子,我諗我一定會偏心三隻貓,咁Charco仔一定會呷醋,就會發狂咁咬我,咁我好唔好call消防捉佢呢
我係屋企見到Charco仔,我成日同個仔講,你就幸福啦做家貓,難為樓下貓要做流浪貓,要受風吹雨打,你仲咁惡死
呢成個禮拜天氣都好凍,早幾日前仲落過雪,尋日得華氏十二度,今朝得八度,我已經六日無見過ChocolateShadow 都唔知佢哋去咗邊,個貓竇剩番天師係度,照計咁凍天時,佢哋都唔會週圍去,都盡量留係貓竇度,究竟佢哋去咗邊,希望佢哋無事,快啲返出o黎啦,仔仔爸話希望係有人帶咗佢哋返屋企,望就係咁望啦,我真係好掛住佢哋,好彩今日我都仲見到天師係度,我諗有同我一樣有餵開流浪貓o既卜友,都會明白我而家o既心情
最後希望啲卜友睇完唔好比我嗰啲寫得唔好o既言詞同長篇大論悶親



沒有留言:

張貼留言