2009年1月27日 星期二

仔仔—公公篇

係大約仔仔十個月大,我哋就帶佢去絶育,因為佢已經成日發姣,成日擒住我隻手

我哋係去ASPCA o既流動絶育車,呢o架流動車,每個月都會去唔同o既地方註守,只要上網就睇到咩時間會註守係邊度,我哋當然係等o架車註守係我屋企附近至帶個仔去,佢哋 每日只收二十隻小動物,所以要一早去排隊,當日我哋七點前去度,已經排到十八位,佢哋o既收費好平,如果出示低收入證明,仲唔收費,當時嗰度啲人見我哋o 既地址係政府樓(好似香港o既公屋),都唔收我哋錢,剩係收個喇叭錢,五蚊,不過仔仔爸比咗二十蚊,叫佢哋唔駛找,當係捐比佢哋,絶育之餘仲幫 Charco打埋預防針,返去接佢,佢個樣仲好可憐呢

由放Charco仔入貓籠到去到流動車,佢都好乖,喵都無喵過一聲,但係睇佢個樣,其實佢都有啲驚


佢返到o黎,好唔開心,兼且佢又好唔舒服,成日想舐個傷口,所以情願返個籠度坐,籠底張紙仲有Charco仔啲血漬


仔仔爸驚Charco仔疴硬屎,會“high”親個傷口,所以餵罐罐佢食,兼同一個理由,仔仔爸唔用貓沙,用啲碎厠紙代替貓沙


佢帶住個喇叭,真係好唔舒服,成日週圍撞,想撞開個喇叭, 想瞓又瞓得唔舒服,要我摸住佢面豬登至瞓到覺,要過兩日佢至習慣個喇叭


因為佢成日想舐個傷口,所以要帶足七日見個傷口好番啲至比佢除

我見香港啲卜友帶貓地去絶育要再返診所拆綫,但係係呢度又唔駛嗰喎



沒有留言:

張貼留言