2009年1月27日 星期二

餵松鼠

我屋企周圍都有好多松鼠,我個袋成日都放定啲無縠o既杏仁係度,隨時都可以請佢哋食

仔仔爸未轉依家呢份工前,佢每朝都車我返工,每朝我會先去停車塲warm up部車,等仔仔爸o黎開車,咁係我等仔仔爸呢段時間,就係我餵松鼠o既時間,有時同一時間會有好多隻出現o黎攞嘢食,有啲攞咗未必會即刻食,佢哋會搵地方收埋,當佢收埋之後,見我仲未走,佢哋會不停番轉頭問我攞
呢隻我叫佢做「小黑」,佢都唔算好怕人,又可能佢比較為食,佢夠胆跳上我身上攞嘢食


我每次比半粒佢,佢都會好以依家咁留係我隻手度食仲比我摸佢,其實佢見得半粒會好快食完,佢費事騰來騰去,呢隻小黑都好鬼懶,其他人見到,都覺得隻松鼠好似我自己養咁,不過小黑係前年五月中見過之後已經失咗跡,可能己經比車....






啲松鼠會叼啲厠紙返個竇度,等個竇暖啲




呢啲係松鼠bb,你哋睇唔睇到有幾多隻﹖


原本我有段片可以睇到我摸「小黑」,不過我驚你哋睇完我個樣會食唔落年糕、蘿蔔糕、油角....嘥晒啲嘢就唔好啦



沒有留言:

張貼留言