2019年7月5日 星期五

國慶煙花2019

尋日係7 月4 日美國國慶日,假期都係留係屋企無所事事,煲吓電影咁啦

今年國慶煙花都係喺東河發放,仲要係正我條屋村東河對到正,Brooklyn Bridge 旁邊,見咁近就諗住上天台睇就算

 因為依家日長夜短,8點幾個天都未黑齊,所以放煙花時間係9點半至開始


係遠處見到零星煙花,應該係私人放的


最開心見到Max 個主人帶埋Max 上等睇煙花


後來有警察上,唔比我哋係度睇煙花,唯有去屋村停車塲度睇,已經好多人係度等


煙花係9 點半正式發放


























我一邊睇煙花之餘,又一邊同人哋啲狗狗玩







10 則留言:

  1. 啲煙花好近呀,現場一定睇得特別興奮!不過呢,警察唔俾喺天枱睇就有少少無癮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁近睇,但又嗅到好大陣火藥味,係啦,唔比人係天台睇,真係衰

      刪除
  2. 點解警察唔俾睇煙花?
    我地呢度國慶都會放, 不過佢地係凌晨放

    回覆刪除
    回覆
    1. 怕危險呱,凌晨至放,咪要捱眼瞓至有得睇,好似以前我都會係電視等睇元旦倒數,但依家唔會了

      刪除
  3. 回覆
    1. 住得近至可以咁近睇,不過好大陣火藥味

      刪除
  4. 回覆
    1. 紐約州放煙於係犯法的,但有啲州就可以

      刪除