2019年7月29日 星期一

男主角

前日我係仔仔爸、我姑仔、阿Pat、Stacy 個WhatsApp Group 度post 咗呢兩張相



個個都話佢似加菲貓


阿Pat 問可以幾時見到佢真身,仔仔爸話我anytime 係屋企,幾時都可以,咁阿Pat 話就呢晚收工上我屋企食飯,問埋我姑仔同Stacy ,但佢哋都唔得閒,上食飯當然無問題,但我講明我只識煮簡單餸菜

阿Pat 一邊影貓、一邊post 相上WhatsApp group,猛話Mango 仔個樣好過癮




但佢又唔敢摸Mango 仔,因為佢怕比佢咬,仔仔爸就示範Mango 仔點唔比人摸


我只係煲咗個蕃茄洋蔥牛肉碎湯,灼郊外油菜、火腿炒蛋,仔仔爸收工就特登買舊鯇魚返比我哋食


 天師仔就全程係梳化,陪我哋食飯


食飽飯,奇哥仔招呼阿Pat,幫奇哥拍pat pat



仲有飯後果供應



仲示範Mango 仔只要有嘢食時,就可以任摸同任梳毛,(我係旁邊緊餵零食)


大部份都係Mango 仔相,我姑仔睇完啲相,話呢次Mango 仔做咗男主角



10 則留言:

  1. 加菲貓係我由細到大鍾意的卡通片主角。最高峰,我曾擁有廿幾隻公仔。依家都有一隻細細的在書房。

    回覆刪除
  2. 我隻黑啤又係唔鍾意畀人摸,出手打人,一話拍屁屁就乜都得😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢鍾意拍屁屁都好吖,我嗰隻只係用食吸引咗注意力,至肯比人摸

      刪除