2019年7月15日 星期一

Roosevelt Island

尋日係去阿姐表姐屋企開party日子,所以阿姐星期五早啲收工走人,就自己車返,因為男友仔要留係屋企做project,所以佢無跟埋返

阿姐一返,奇哥仔即刻黐住阿姐



阿姐摸摸愛女Chewy


阿姐返咁開心,梗係要開啲正嘢比貓地食,等貓地又開心吓



第二朝瞓醒,同阿姐先去食過早餐,食早餐前見到隻舖頭貓,好乖的



阿姐話帶我去Roosevelt Island 搵貓貓,阿姐之前Search 過知道呢個島有貓貓,所以帶我去一齊睇,原來搭Subway 都可以去到


Roosevelt Island 位於East River,係Manhattan 中城與Queens 之間,呢張係網上圖片


我哋搭F 線地鐵坐12 個站就到,一出站就望到對面Manhattan 中城




有纜車可以由呢度搭去Manhattan


 

其實我哋都唔知啲貓貓係咩位置,只知道係近Four Freedoms Park 附近,所以就向嗰邊行


進入Four Freedoms Park 之前,見到呢間曾經係一間醫天花病醫院




行咗入Four Freedoms Park,呢邊係皇后區



全露天,好曬呀






望番Manhattan 呢邊,見到聯合國大樓


真係好曬,唯一樹蔭


一直都唔見有貓,唯有行返出去,經過一個公園,見有樹蔭,順便搵吓有無貓貓






有野鴨散步


終於比我哋搵到貓貓了,原來有固定地方安置咗啲貓貓,仲可以領養佢哋,不過我哋只見到幾隻















睇完貓貓,個島另一邊side 都仲有其他嘢睇吓,但見咁熱咁曬,我決定放棄



搭Subway 返唐人街食個午餐


其實天氣熱都無咩胃口食,都食唔晒,返屋企hea 住等仔仔爸放工,決定呢晚我都唔煮飯,出去食

To be continue…


12 則留言:

  1. 阿姐好乖呀,住得遠遠地都咁有阿娘心,返來妳去睇貓貓,兼有母女獨處時光。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都知佢有時特登一個人返黎,陪吓我,佢仲打算帶我去旅行,佢真係幾乖架

      刪除
  2. 希望多人會收養佢地呢
    你個邊係咪就算幾曬, 都唔會有人擔遮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望啦,有人愛錫,點都好過圈係呢度養
      都曬架,但啲老番唔愛擔遮,擔遮嗰啲全部都係唐人大媽

      刪除
  3. 好正啊呢個地方!不過唔d貓唔會響d鐵絲網爬出嚟咩?
    個排樹陰好正, 樹陰下面張相嗰幾個好大嘅係果實定花?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該爬唔到出去呱,我都唔知道係圈起黎養,仲以為係流浪貓會週圍走
      應該係花蕾,唔知開咗會係咩嘢花﹖

      刪除
    2. 下次如果你再去影D花嚟睇下!

      刪除
    3. 應該短期內都唔會再去

      刪除