2019年7月24日 星期三

Cat Expo — Adopt A Cat

睇完名種貓介紹,就行過隔離個場,睇吓有咩嘢睇,原來係貓貓領養區


嘩,好多貓貓呀,隻隻都好靚、好可愛
















仲有好多Kitten






















由好多唔同組織提供貓貓領養,仲有籌款同義賣貓玩具、飾物







阿姐幫襯呢度買咗啲貓嘢


貓貓銀紙摺紙,好有心思


連名種貓都有得領養


 

呢隻Maine Coon,做咗牛郎,啲人將啲錢塞入去佢條Collar 度,哈哈


阿姐男友仔好想領養一隻呢個品種貓仔


當時屁屁主人,都想趁機搵隻合眼緣貓仔領養返去陪屁屁,佢想養領右手邊嗰隻,但已經比人領養咗了


亦睇中呢隻,但佢又嫌佢唔得活潑、又怕生,因為屁屁已經係一隻又懶又怕生貓,所以屁屁主人想養隻活潑親人的,今次佢領養唔成功,唯有安慰佢,話佢緣份未到啦


見到有人帶咗隻好型貓貓出巡,貓主人特登打開個網比我哋影相,好靚貓呀,又唔怕生、又淡定


仲未完,仲有最後一篇



11 則留言:

  1. 見到d細貓仔好懷念dingding細個時個樣...hahah
    隻牛郎貓個樣好攪笑, 一臉唔在乎..haha..
    我都好中意尾二個隻啊!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到啲貓B咁得意,真係好想養番隻
      好多貓仔都好靚

      刪除
  2. 仔仔媽一定心動過... 😘

    回覆刪除
    回覆
    1. Amy都問我要唔要收養一隻,我話我特登領養就唔會,都係留番啲位置救流浪貓

      刪除
  3. 我見到我兩位老細嘅分身

    回覆刪除
  4. 我唔會keen on 要名種狗/貓。人夾人緣,要大家有緣就可以了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔會,而且名種特別多基因問題

      刪除