2019年7月8日 星期一

我叫肥“GO”

上次5月 Mango 仔隻眼敏感去睇醫生時,助護幫佢磅重係14 磅,由3 月入門時係9 磅,短短兩個月足足重咗5 磅,人哋話橘色貓最易癡肥

大家見証吓佢成“膏”(指肥膏😂😂)之路

初入門時,一啲肚腩都無,好fit


4 月份,肚腩慢慢開始囤積肥“膏”


5 月份




踏入6 月份,可能又唔止14 磅了



 


初時,阿姐話佢有個心型Pat


個心型Pat,慢慢變咗做燒雞Pat,哈哈



睇佢咁為食,平時阿姐返,阿姐又請佢哋食正嘢,真係想瘦都難






平時齊齊開餐,佢就食得最快



初時佢食完會撞開Marble 仔,搶Marble 仔嗰啲食,比我鬧過幾次,依家佢食完會乖乖等其他貓食完


有時佢望實我,我又會偷少少天師仔啲雞肉比佢食


等Marble 仔一行開,睇吓有無“死雞”執



上次磅完重,醫生已經話14 磅係最好的,再重就唔好了,不過我呢個阿娘,有時又唔想浪費食物,其他細食貓哋,好似Charco 仔、Chewy、奇奇,食唔晒啲濕糧,我都比埋佢同Marble 仔分,而且每次一倒乾糧,佢都要去食一輪,想同佢keep fit 真係唔容易,我諗佢都係只可以keep fat,無得keep fit喇 ,哈哈,不過咁,啲肥嘟嘟貓,又實在係得意可愛啲

所以依家佢個花名叫肥Go,同埋叫肥芒


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 咁佢一定係“幸福肥”,不過又真係好似肥得過份咗,哈哈

      刪除
  2. 第一張完全係一條貓!haha..
    朝偉眼+心型Pat, 想殺死人咩!

    回覆刪除
  3. 好明白,想肥又唔生肉,太肥又減唔到,貓減肥難過人呀.... 亞金一直都係要減肥,體型唔大,最高峰7k,離開時最瘦都有5k,所以影響後腳唔好

    回覆刪除
    回覆
    1. 想Charco仔、奇哥仔肥啲都難,呢隻肥GO 鬼屎咁吸收,我諗減佢糧都無用,而且都我都唔忍心

      刪除
  4. 回覆
    1. 我諗佢食減肥糧都未必減到肥,哈哈

      刪除
  5. 羗色貓基因係易肥;芒果仔都聽話喎,肯排隊等洗碗 😘
    我的米仔都要控制下佢d食量 😬

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算乖o架喇、最唔乖係等開餐時會打其他貓,話唔聽
      Lu媽好忍心減佢糧嗎﹖我就唔忍心了

      刪除
  6. 可能以前真係放養,運動量大好多,依家養尊處優,所以咁肥美!我like佢個新朵呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係以前無啖好食,依家有食唔食、就罪大惡極,哈哈
      肥GO,好順口呢

      刪除