2019年7月2日 星期二

出任務

我姑仔四隻貓,係Angie、Bobby兩母子剪指甲就最難搞,繼上次表弟仔大學畢業時去佢屋企幫手剪指甲,直至依家,都成個幾月了,其實姑仔話剪唔到就算啦,最多盡量小心啲唔好比佢哋爪到,但因為我姑仔個叔仔會帶埋個仔飛美國探佢哋,姑仔驚小朋友同貓地玩,會比貓地爪親,所以就call 仔仔爸上門同佢哋剪指甲

 一入屋就先見到Bobby 仔,仲有Angie



Angie 好八卦嗅我啲嘢


Nicole 仔就怕怕羞羞,而Bubble 一見我哋就匿咗入房床底




姑仔出動零食引佢哋




仔仔爸先捉Nicole 仔剪指甲先,同佢剪指甲係無難度的,好快搞掂


到Bobby 仔,真係好難搞,扭來扭去,要夾到實至剪得到





最後到Angie



見到廚房盆栽個盆畫咗隻貓,仲以後係買番,原來係表妹仔自己畫上去,畫得好靚呢


後來姻伯母,整咗熱辣辣糯米糍,將熱辣辣糯米糍,點上連同砂糖、花生碎、黑芝麻,好好味呢


之前Bubble 由房靜雞雞走咗落樓下,姑仔用乾糧引佢出


之後我哋就走了,順便去姑仔屋企附近嗰間Target 幫貓地入貓砂、乾、濕糧,臨走見到Angie 匿係茶几底瞓覺


去之前去又Wendy 食啲嘢先





14 則留言:

  1. 最乖Nicole 仔。 點解D糯米糍煮熟唔會 chi 埋一pat?

    回覆刪除
  2. 最唔怕陌生人嘅就最唔肯剪甲,諗落又好似幾合理。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Mango仔又係咁呢,依家剪甲最難搞就係佢,其餘五隻都好乖

      刪除
  3. 個花盆靚呀, 唔講我都以為係買
    佢地有無買D板俾貓地磨爪?

    回覆刪除
    回覆
    1. 得一個貓抓板,但姑仔話佢哋興趣唔大

      刪除
  4. 佢地算乖ga la,我幫大帝s剪指甲要氹好耐 😪
    好有創意ge盆栽畫 👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我啲貓都要係旁邊安撫,個花盆真都係畫得好靚

      刪除
  5. Bobby仔剪指甲個樣好攪笑, 好似好震驚咁!hahha...
    起碼全部都剪到吖, 我而家剪親都仲係被某惡貓家暴我!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係咁扭來扭去,真係好難剪,一定要大力夾實格硬黎至得

      刪除
  6. 回覆
    1. 佢又忍得到比貓抓傷,一定要幫到貓剪到為止

      刪除