2019年7月22日 星期一

Cat Expo

上個月阿姐send 個message 問我去唔去Cat Expo,我答︰妳帶我咪去囉


星期六阿姐公司有Party,所以佢哋完咗個party 至返,Sundae & S'mores 個前主人又話想去,所以就跟埋,我無諗住佢哋會早返到紐約,所以無預佢哋食晚餐,佢哋到放低啲嘢,佢哋就去咗唐人街食飯

星期日朝早去唐人街飲茶,出門口前,天師仔同奇哥仔係咁八人哋啲袋,係唔捨得人哋走嗎



Mango 仔就坐住我個袋,唔比我出街





阿姐乘機抱起佢抽水


依家呢間茶樓仔啲點心差咗好多,服務仲差,以後都唔會再幫襯


飲完茶我哋就出發去New Jersey,之前我又send 咗 message 比我個舊同事Amy,即係屁屁個主人,問佢有無興趣去睇,點知我哋出車無耐,Amy 就send message 問我有無去貓展,我答佢︰on the way now,佢覆番我話︰Me 2 哈哈,咁我哋就係會場相見

入場費要$15






一入去做緊個貓種類介紹,而且已經見到Amy 同佢男友坐定定係度聽緊,我就只係猛咁去睇貓



呢隻豹貓好鬼活潑,郁來郁去好難影到張正面相

















去得睇貓展都應該係愛貓之人,在場見唔少人都著咗有貓圖樣衫,其實我當時都係著咗件有貓公仔 T 恤


見到有人好大方,帶埋愛貓去比人抽水,哈哈





佢好可愛呢


影咗好多貓相呀,所以要分幾篇

To be continue…


14 則留言:

  1. 有共同喜愛的朋友真係難得。 紐約仲有大包賣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰個係义燒包o黎,佢係段個賣,唔係一籠計,所以比較大個

      刪除
  2. 上個月阿姐send 個message 問我去唔去Cat Expo,我答︰妳帶我咪去囉<----全世界阿媽都中意咁答, 因為我阿問親咩都係咁答..HAHAHA
    個貓展有無D咩抵嘢買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦,依家要跟個女至有街去,做老豆嗰個話唔去就唔去
      都無咩留意有無嘢抵買,阿姐幫襯咗啲領養組織買啲貓香草枕、貓小飾物咁囉

      刪除
  3. 生女好,幾貼(窩)心!:)

    啲貓主好勁喎,可以係手抱自己啲貓,啲貓又咁定同乖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我鍾意女,咁個幾都算幾孝順
      大多數名種貓都唔怕人,而且要自細帶慣佢哋出街,佢哋就唔怕會好定

      刪除
  4. 芒仔肥咗好多
    變成呂宋芒

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個肚腩又圓又實,再遲啲變“巨芒”,哈哈

      刪除
  5. us$15都幾貴,好似齋睇無野買喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. $15其實都貴架,有其他嘢賣,不過我仲未講到

      刪除