2019年7月26日 星期五

Cat Expo — Cat Show

睇完啲領養貓,又行過隔離個場睇吓,一入門口見到係賣貓嘢


再行入去原來係Cat Show 場地



不過都無咩興趣睇比賽,走去睇人哋啲貓貓



啲人將啲貓打扮得幾靚,其實乘機賣呢啲貓時裝



帶得啲貓去參展,大部份都係一啲Breeder,又乘機賣吓貓仔


呢個場仲有好多貓用品、貓精品賣








呢隻貓有個人Facebook Page


行完晒,我哋就去Mitsuwa 食嘢




去得Mitsuwa 一定會去埋隔離搵吓啲貓,一去到迫好車,就見到有貓出沒,屁屁主人架車常備貓乾糧,佢成日都去佢屋企附近餵流浪貓,屁屁都係喺嗰度用食物引誘佢返屋企

隻貓食嘢好斯文,慢慢食,好曬喔,我哋幫佢擋陽光,直至佢食完為至



之後去搵其他貓



上次都見過呢長毛三色貓







好彩咁啱嗰日Amy同佢男友會去,咁就拜託屁屁主人車我返New York,唔駛阿姐特登車我返屋企至再返康州,可以慳好多時間,真係唔該晒

阿姐一返到屋企,Macy 迎接佢哋


阿姐係會場義賣買咗兩個貓草枕,S'mores、Sundae、Mittens 都high 到爆







10 則留言:

  1. 去到貓展,有無破費呀,D 配件咁得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無買嘢,第13張相嗰張貓畫,阿姐話送比我,但我話唔需要,影咗當買咗
      嗰啲買啲精品都幾靚o架

      刪除
  2. 回覆
    1. 嗰日已經熱,仲要比太陽曬住,會好辛苦

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢其實好靚貓,如果有人收養,打理吓,一定仲靚爆

      刪除
  4. D人真係好捨得同佢地扮靚靚

    回覆刪除
  5. 咁叻嘅,飯後去搵嘅貓全部都比妳捕足到正面!:)

    回覆刪除