2019年7月18日 星期四

食韓國菜

一返到屋企,阿姐就煲佢啲港劇,見到Mango 仔係梳化坐得好sexy







又夠鐘整嘢食比貓地食,咁呢餐叫阿姐服侍天師仔


平時係唐人街,來來去去都係食廣東菜、越南菜、馬拉餐、上海菜,見唐人街開咗間韓國餐館,就走去試吓









見老闆係韓國人,但收銀櫃枱又放咗福祿壽擺設


厠所門口有貓貓擺設


阿姐鍾意食湯圓,而我都鍾意食湯圓,所以返屋企前去咗超市買湯圓,阿姐順便買杯麵入貨,其實晚餐都食得幾飽,不過都要整埋啲湯圓食先


仔仔爸早早就上床瞓覺,奇哥好乖仔,去陪老豆瞓覺



阿姐唔知係煲劇吖,定係睇書睇到三點至瞓,所以朝早唔願起身,我派咗幾隻貓輪流去叫阿姐起床


係屋企整早餐食,仔仔爸去買齊嘢,就出發去表姐屋企開party,去程行highway 會經過見到Roosevelt Island



當日天氣好熱,小朋友當然跳晒落水消暑玩水,難為仔仔爸每次都負責BBQ




 今次又call 雪糕車,小朋友就最開心,又有雪糕、雪條放題食



之後就係切蛋糕時間


 阿姐返到屋企,又send 張貓相話比我哋知,佢已經返咗屋企




14 則留言:

  1. pool side party,又有雪糕車,BBQ,真係好好玩呀!

    回覆刪除
  2. Mango真係變咗大隻仔呀!CD

    辛苦哂仔仔爸大熱天都擔當燒野食主廚,好偉大呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥Go,唔係浪得虛名,哈哈
      每次都係佢負責燒,當日咁熱,其實我都無胃口食啲BBQ

      刪除
  3. 今次唔見 Chewy & 奇哥仔
    仔仔爸次次都負責BBQ? 佢好鐘意整?

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy 唔會主動黐佢阿娘,不過我有抱chewy 去叫佢阿娘起身
      係呀,佢見無人搞咪佢搞囉

      刪除
  4. Mango仔呢d叫幸福肥😁
    大熱天時BBQ,燒完都唔想食😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 證明Mango 仔佢好幸福囉
      嗰日咁熱,唔係我燒,我都無咩點食,我只係食咗啲其他現成食品

      刪除
  5. 天氣咁熱,游水同雪糕就最啱大人同小朋友喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 游水我又唔想曬肚肉,食雪糕我又怕肥,哈哈

      刪除
  6. 可以成架雪糕車,咁未好貴租1日?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係租一日,係call 佢黎,段每樣$3蚊計,食幾多計幾多,呢架雪糕車好在無其他收費

      刪除