2019年1月18日 星期五

萬佛寺

印象中,小時候爸爸媽媽有帶過我去萬佛寺,但長大後就一直都無去過,今次返香港好想去行吓,原先搵圓丸媽陪我去的,但佢一聽到話要行四百幾級樓梯,佢就放棄了,最後搵咗兒時好友陪我去,先約佢沙田站等,去咗大快活食過Lunch 先

咕嚕肉飯,快餐店嘢真係好“行”貨


沿住排頭村方向行,見到呢間餐廳,早知係呢度食lunch 啦


順便問吓人點樣去,沿住條村去




就係寶福山旁行入去就係了,一開始已經有金光閃閃佛像,一邊係斜路,一邊係樓梯





最搞笑係原來兒時好友有畏高,佢只行上少少,佢話佢怕行番落時會覺得高喎,所以佢決定唔行,咁我又唔敢勉強佢,唯有叫佢係下面等我,我就快快上去行個圈


佛像後有啲佛學金句















仲有得上












有兩隻怕陌生人狗狗













望番沙田景色


我覺得當係行山咁行吓都唔錯

8 則留言:

  1. 我無印象去過,但又覺得樓梯啲路熟口熟面,可能係記錯其他地方啦。^^”

    有得揀我都唔想食連鎖式快餐店。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實大快活樓上仲有其他食肆,不過我睇過,無嘢啱食,焗住係大快活食,又唔想行去新城市嗰邊搵嘢食

      刪除
  2. 回覆
    1. 有興趣可以去行吓,當行山囉,嘻嘻

      刪除
  3. 我住沙田,都行過,這個山頭:好多鬼故事,電台及電視都有講過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我表哥都住沙田,佢話佢無去過
      夜媽媽,都唔會特登走去嗰度啦

      刪除