2019年1月25日 星期五

曼谷行 — Day 1

呢日一早同埋三家姐、姨甥、細妹一齊帶埋個o靚妹坐的士去機場,飛去泰國曼谷玩五日,我哋飛甩姨甥女,唔浸佢玩,我諗佢唔駛湊住個女幾日,佢都爽屎啦,哈哈

入咗閘,去搵登機閘口,機場商店啲公仔都好得意




係機場至通知仔仔爸我去泰國,佢覆我︰「記得收埋啲咭」,哈哈


去到曼谷,等call 車接我哋去酒店,個司機真係好唔掂,又唔記得開冷氣,又帶住個Headphone 唔知聽歌定聽劇,當時落緊微微雨,又無開過雨刷,對講都幾危險,後來我哋投訴咗,呢程車免費


間酒店分兩楝,一楝係普通酒店房,另一楝係家庭式Apartment


酒店大堂



我哋就Book 呢種Apartment,地方好大喔,兩房兩厠,有廚房,有露台,個o靚妹開心到週屋走












望到樓下個泳池


之後我哋就出去搵食



去咗附近間泰國餐館食泰國菜








食完係隔離間7仔買定啲飲品,微波食品返酒店,呢隻味Yogurt,上次阿姐去泰國時好鍾意食的


姨甥係啲街邊檔買串燒,一買完就落大雨,要匿埋騎樓底避雨,當時得我個袋有把遮,我就遮返酒店房,攞房啲大遮返去,大家至返到酒店


呢日已經一早諗定是晚去行Huamum Market 華馬夜市,好彩好快就停咗雨,所以我哋照原定計劃出發




一去到我哋先搵嘢食,我哋去咗食海鮮



加多個薄餅


食海鮮梗係要beer beer 佢,我平時唔飲酒都飲咗幾啖


食完再週圍行吓,買吓其他嘢食,買咗呢檔,好熱氣,但好食







呢個Market 有間餐廳好出名,三家姐話香港啲旅遊節目都介紹過,就係有間餐廳會有一班猛男係度跳舞,但我覺得班猛男好騎呢,好搞笑呢😂😂


我哋一邊食住可麗餅,一邊睇


睇完騎呢show,再行埋另一邊



見到呢檔有啲人等緊,有啲好似整雞蛋仔咁樣,見係華人,就幫襯吓




係班蘭味雞蛋仔


最後買埋芒果糯米飯返酒店食



8 則留言:

  1. 標題圖的黑貓好靚呀!
    泰國的芒果糯飯真的好好吃嗎? 我旅行時錯過了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳讚我家兩隻黑蚊蚊,我仲有三隻貓,共五隻
      鍾意食芒果會覺得好食,而且我呢度唔多地方有呢樣甜品賣,所以覺得好食,第日去泰國可以試吓

      刪除
  2. 八卦一問, 小妹妹無媽媽一齊過關, 會唔會好麻煩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又無喎,只睇證件就ok,不過以前我呢度啲無身份福州人生咗小朋友都係靠其他人抱番中國湊

      刪除