2019年1月9日 星期三

新玩具 & 保安貓

上次阿姐幫男友仔個同事照顧Lucy & Taylor,聖誕後阿姐去交番條鎖匙比人,貓主送咗盒貓玩具比佢,但阿姐無比佢兩個女玩,反而攞番比我家貓地玩


阿姐返嗰晚就開比貓地玩,貓地一哄而上,Charco仔八咗一吓就走咗去,Marble 仔只係離遠望吓



都係奇哥仔最有興趣






 





個玩具放到今時今日天師仔都會去撥吓條毛

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halloween 後,阿姐send 咗啲Macy & Mittens相比我睇















佢哋係咪好可愛呢,但貓地就好無奈囉,件保安員衫係喺阿姐附近鄰居garage sale 時買,其實件衫係比啲啤啤熊公仔著的,如果貓地著住呢件衫出去巡社區,一定好受街坊歡迎呢




10 則留言:

  1. 睇相就知阿姐嘅笑容仲興奮過貓地啦!:D

    回覆刪除
  2. 我睇中左個會出閃燈玩具, 可惜對我來說, 實在太貴, 無買 ^^
    阿姐個樣好開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得真係唔駛買現具比貓地,佢哋只有三分鐘熱度,盞嘥錢
      阿姐整蠱貓就最開心

      刪除
  3. 阿姐兩位寶貝都好肥美喎!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢個電動,唔駛自己fing都手軟,哈哈

      刪除