2019年1月12日 星期六

1881

呢日係o靚妹2 歲生日,中午陪姨甥女帶個衰妹去石圍角村上堂,課後我哋行去南豐中心嗰邊行街,兼去餅店睇蛋糕


行到愉景新城,我哋係D'elifrance食下午茶餐,係D'elifrance 旁邊有個大塲地比小朋友玩,個衰妹玩到嘢都唔食,唔捨得走






最後要格硬“夾”個衰妹走,最後我哋揀咗呢個生日蛋糕同靚妹慶祝


第二朝,三家姐陪姨甥兩母女去沙田,o靚妹要搞回港証,咁我就自己去食嘢又週圍行吓,搵吓舖頭貓



佢哋搭巴士係千色店附近落車,我去join 佢哋,一齊去食米線,每次經過呢間見佢門口張banner 啲相係成條魚上,所以我話要試試





到下午,我又陪佢哋一齊去仁濟醫院健康院,同o靚妹驗查,之後就去Pizza Hut 食下午茶




另一朝,o靚妹要去葵涌村某幼稚園面試,我哋上葵涌村食早餐


終於我有得揀其他米粉,唔再係雪菜肉絲了



 o靚妹等面試中


之後我就出尖沙咀文化中心,約咗我二嫂同我姨甥女(四家姐個女),我侄女婚宴嗰日,呢個姨甥女有事唔到,話會私下約舅母食飯,我聽到不如到時預埋我,所以就約咗呢日,係呢間食下午茶,其實都係至在傾吓計




食完二嫂就走先,原本姨甥女都係約咗朋友係海港城食晚飯,但仲有排都未夠鐘,咁我就叫佢陪我行吓對面1881,我每次都只係經過,都未入去睇過











我好鍾意見到呢啲老樹


好多麻雀仔




行完再入去海港城行咗一陣,三家姐call 我話大家姐入咗大窩口搵佢食飯,去咗葵涌村間一粥麵食,叫我過去,而且姨甥女約朋友都差唔多時間,我就搭地鐵返大窩口

 

叫咗個羊腩煲,嘩,好羶呢,比我就無下次



食到七七八八,大家姐要先走,我送埋大家姐去搭地鐵,我真係好乖喔😆😆



10 則留言:

  1. 你飛1轉HK
    有無肥10磅?
    HAHAHHAA

    回覆刪除
    回覆
    1. 返香港前瘦咗十幾磅,一返香港一個星期開始重番啲啲,咁走個陣應該都無重到10 磅,五磅一定有,嗚嗚

      刪除
  2. 我記得椰林閣呀,以前喺香港都有去過,不過當時唔知原來係集團式經營。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多年前返香港係元朗食過椰林閣,嗰陣係唔係集團式我就唔清楚

      刪除
  3. 自食完一粥麵嘅肉餅飯, 真係無下次

    回覆刪除
  4. 愉景新城真係好啱小朋友去玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個衰妹見咁多小朋友係度玩,又跟住人去玩,連我哋匿埋佢見唔到都唔理,懶玩到呢,唉

      刪除
  5. 我食過一次一粥麵,食物唔錯喎。在香港我唔鍾意食西餐,基本日日魚蛋粉都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳同我一樣唔鍾意食西餐,係香港就最好,除咗西餐,都好菜式選擇

      刪除