2019年1月21日 星期一

油麻地果欄

行完萬佛寺,去一田行咗一陣,我話想去行果欄,之前TVB 套劇講油麻地果欄,我又真係未踏足過

油麻地戲院,變成咁,都唔似戲院








真係好多生果賣




我同好友都賣咗蓮霧,又大個又平又靚




好友仲賣咗啲橙,佢攞住咁多重生果,都唔方便再陪我行,而且晚飯我又約咗啲家姐一齊食,我唯有陪好友去搭車,見仲未夠鐘,我就係油麻地附近行吓


我又係未行過玉器市場,所以又去行吓

行過油麻地警署,已關門大吉







過廟街行吓






遇到隻舖頭貓,佢主人話佢鍾意食腸仔,雞翼,我問准佢主人請佢食零食



行過食番碗豬骨粥先,以前同仔仔爸拍拖成日



唔係要留肚,仲想食舊蘿蔔糕


跟住我就搭地鐵去九龍灣,去我細妹做嗰間稻香,約咗二家姐,三家姐同姨甥女兩母女,二姐夫見我哋全班女人,所以佢唔出席


因為當時稻香鱔、羊腩煲做緊特價,三家姐同我二哥就最鍾意食鱔,嘩,啲特價鱔又真係好抵食,因為啲鱔好粗碌,我哋心諗咁價錢有無錢賺架,Send 啲相比我二哥睇,等佢流吓口水先


咁抵食,所以再追加多個鱔煲



個羊腩煲份量都唔少



仲點咗其他嘢,其中有咕嚕肉,不過唔記得影相,補償番嗰日係大快活嗰啲把鬼咕嚕肉,有樣嘢好搞笑,同親細妹去食飯,佢都唔比點蔬菜食,佢話唔抵食,但同佢去飲茶,佢又比點菜食嗰喎,哈哈

因為第二日細妹休息,佢收咗工會返大窩口瞓,佢帶咗啲大閘蟹返

第二日,我又陪埋姨甥女帶個o靚妹去上堂,上完堂返大窩口時,call 醒細妹落茶記,姨甥女陪佢食lunch,而我就一早已經約咗個貓友食lunch

因為上次我返香港時,同貓友都夾唔到時間見面,佢又好客氣寄咗個自己畫做慈善年曆比我,所以今次返香港一定要約佢見吓面,本身佢都係住荃灣,所以約係悅來坊等,我哋去食咗個簡單set lunch



佢仲送咗佢自己畫年曆咭比我


見過面,貓友有事走先,我自己就去行荃灣,之前姨甥女比咗張麥當奴咖啡coupon 比我,我就去麥記嘆番杯咖啡



呢頭啱啱飲完杯咖啡想走,姨甥女就call 問我經過東海堂,見唔見有蜜瓜蛋糕賣,我話有

呢排我細妹唔知係咪食蛋糕食上癮,突然又話想食蛋糕,唯有賣個返去比佢啦

呢晚三家姐早收工,陪佢去街市買啲火煱料,打邊爐兼食大閘蟹,嘩,我廿幾年都未食過大閘蟹了,食大閘蟹係食蟹膏,但我又唔鍾意食蟹膏,咁其實呢,大閘蟹又無咩肉食喎



 拆完大閘蟹無耐,就切蜜瓜…蛋糕




8 則留言:

  1. 哈哈,食足一日。我經過幾次果欄門口,都無入去。

    回覆刪除
  2. 我近幾次返香港都係住油麻地都無妳一日去到咁多地方呢!

    同妳一樣,我都唔好大閘蟹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 成個油麻地,都唔係咁子細行,一陣就行完啦,我都係鍾意食啖啖肉既蟹

      刪除
  3. 行足一日, 食多D係應該架 ^^

    回覆刪除
  4. 宏興是我美好的童年回憶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,以前幫仔仔爸慳荷包,成日去廟街食嘢,平吖嗎

      刪除