2019年1月8日 星期二

飲飲食食

星期日喔,每個人都瞓得晏,除咗我,只有個o靚妹早咗啲啲瞓醒,就同三家姐去茶記食個Early lunch,有麵豉蒸鯇魚


見馬會有萬聖節金多寶,買番張六合彩碰吓運氣先


呢日都諗住去街,星期日週圍都咁多人,點知阿姐個契爺call 我,話同佢前女友入荃灣搵我同三家姐飲下午餐,咁就約咗佢哋去Pizza Hut



食完仲要買埋下午茶返上樓比姨甥女食,跟住就幫三家姐執吓間屋,佢哋全家都鍾意買嘢,儲埋好多無鬼用嘢,不過點都執唔掂,唉

另一日,食得樓下啲茶餐廳多都食到驚驚地,就走去大家樂食件三文治早餐,之後我又自己走去行吓附近街街


行完街返上樓,捉姨甥女兩母女落街食Lunch,之前我話返親香港都遇唔到啲工展會、美食節之類,咁姨甥女就話葵涌運動場有個美食嘉年華,咁我哋就走去行吓





左邊嗰個海蜇超難食


行到夠鐘至同姨甥女分開走,因為我約咗朋友係荔枝角食晚飯,食完晚飯搭地鐵返大窩口,見到Mr. Wally 係度獻唱


另一日我又係等姨甥女兩母女起身至去茶記食Lunch,我食我至愛芙蓉蛋飯



 食完就帶個o靚妹去公園放吓電



 嗰晚等埋三家姐、姨甥收工就去食台灣麵,啲嘢都唔錯,而且好抵食





呢一日中午我約咗兒時好友陪我行街街,約咗佢去西九龍中心等,但我早咗出門口,所以我係長沙灣站落車,行過去,見到好肥舖頭貓


仲有其他舖頭貓




跟住我話要食車仔麵,之前見有間食花膠車仔麵,所以先去搵



我覺得似牛筋多過似花膠


食飽我哋一路行去花園街,都未完全行得晒,好友老公就call 搵老婆食飯,唯有放好友早啲走

其實呢晚我都約咗兩位Blog 友見面食飯,自己一個行完花園街就搭地鐵出尖沙咀,見仲未夠鐘,加上想去洗手間,所以一出地鐵就走去The One 搵厠所,見到有Saniro 卡通公仔,好可愛








是晚約咗車媽媽、Olivian,車媽媽成日去食好西,約佢食飯一定有好西食,呢晚佢帶我哋去呢間食私房菜,有火窩有西餐


我哋預先book 咗食火窩,order 定個麻油雞湯底,個麻油雞真係好正,食咗個麻油雞已經飽咗一半,所以其餘啲火窩料都食唔晒,一邊食一邊開開心心傾咗一晚,最後仲要多謝Olivian 台灣零食手信,仲有車媽媽禮物,下次返香港都要搵車媽媽帶我去食美食

車媽媽呢支貓手唇膏,連阿姐都話cute,真係多謝晒,有啲唔捨得用



11 則留言:

  1. 返到香港有親人、老友仲有blog友陪,有冇玩到唔捨得走呢?

    無論啲展覽會有冇野好食好買都好啦,有得去行下、感受一下氣氛都已夠我地美燦加燦開心呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有啲啲唔捨得架,不過更加唔捨得屋企啲貓貓呢,係啦,都係至再去行下、睇吓

      刪除
  2. 返嚟 HK 行吓街, 食吓嘢, 見吓親人朋友, 時間話咁快就過咗

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係過得好快,香港咁多嘢食,唔捨得走

      刪除
  3. 我最掛住HK啲野食, 雖然而家好多人都講中伏又貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 係香港搵嘢食真係好方便,嘢食、物品真係貴咗好多,都係比大陸人累慘

      刪除
  4. 我日日都早起身,不過在香港早起身都無地方去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時食完早餐,都唔知去邊度好,所以有時等埋佢哋起身至去食嘢

      刪除
  5. 又可以再聚是緣份,期待下次再一起吃好西!

    回覆刪除