2019年1月14日 星期一

大館

舊年係香港,原本約咗圓丸媽見面,兼去西營盤Lap 貓咪領養中心幫手,但遇著8 號風球,之後佢又忙,我又去咗韓國,都再無時間約圓丸媽見面

今次返香港當然要搵佢啦,佢問我有無興趣行吓大館(即前中環警署建築群),先約佢上環等,去食個水餃做午餐



見到好多人, 好似有function 搞咁喎


入到大館,有人拉人力車,不過只限小朋友有得坐


呢座大樓只有食肆同商店



啲貓狗頭爉燭咁靚,邊捨得點著佢呀



另外呢兩座都係餐廳


 

啲龍獅氣球整得好靚呀


突然好嘈,有打鼓聲,原來有表演



我都係對香港以前啲歷史有興趣啲 ,進入一啲展館






一邊有投影,一邊有聲帶解畫





行番出去,有攤位遊戲玩



行過公利飲番杯鮮榨蔗汁先




經過文武廟



特登去行摩囉廟街



圓丸媽遇到隻街坊狗,好黐人架,成日黐住我,好難至影到張正面相




 未完,待續…

6 則留言:

  1. 呢間庶汁店,好多人都介紹過,真材實料,不過我未飲過。

    回覆刪除
  2. 我本來唔知有呢個新景點架,係喺Facebook見到好多去年返香港玩嘅友人、blog友都有去大舘打卡至知咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係舊年五月開始開放,所以咁多人去

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我好少去港島區,但之前都去過

      刪除