2019年1月4日 星期五

中環摩天輪

呢朝同埋三家姐湊埋o靚妹落茶記食早餐,帶住o靚妹去食早餐,一定係食通心粉,而我只會食雪菜肉絲米,或者五香肉丁米、米線


之後三家姐要返工,姨甥女又要去覆診,我又要獨自對住o靚妹幾個鐘,諗住帶個o靚妹落樓下玩隨滑梯,佢初初唔肯跟我,我send 相比佢我姨甥女話︰佢唔肯跟我落街,姨甥女回我︰話我係拐子婆


後來個o靚妹自己死死氣肯著鞋跟我落街,我回姨甥女話︰我拐帶成功,嘻嘻


玩到姨甥女返搵我哋,我二哥又肯呢個鐘數浦頭,因為佢知道我約咗好姊妹阿Pat 兩公婆,去綠楊新邨蓮香棧飲茶,二哥見吓我、陪吓我,阿Pat 老公係附近返工,所以就埋佢食Lunch

經過麥記,見門口賣朱古力軟雪糕唔駛排隊,一於整番杯先,我只係想食面嗰啲脆脆朱古力,$6 一杯又真好抵食



蓮香棧,賣點又係懷舊點心,不過啲嘢就麻麻囉,個咖喱魷魚就好食


食完阿Pat 話同我去中環坐摩天輪,因為佢夜晚約咗個澳洲返嚟嘅親戚係中環食晚飯,依家摩天輪$20 坐一次又真係幾抵玩




 啱啱旁邊做緊香港美酒佳餚巡禮,不過我又唔好飲酒,所以無入場行吓




玩完摩天輪,阿Pat 陪我去買香港明信片,係阿姐落order 要買,仲要幫佢寄埋比佢個同事,要行到去石板街嗰邊至搵到一間專賣遊客手信店舖



買完就週圍行吓





都唔知再去邊度好,想搵個地方坐吓,但又唔想坐茶餐廳食茶記嘢,最後我見到茶木,可以食甜品,正


坐到阿Pat 老公收工搵我哋,我自己就搭港鐵返大窩口,嗰晚返到去,三家姐同姨甥女食咗少少嘢做晚餐,話等到十點落平台食宵夜三寶套餐,個宵夜三寶有豬膶雞粥、炒麵、同釀尖椒

不過當晚雞粥無豬膶,但好多雞,無釀尖椒,改咗個唔知咩骨







6 則留言:

  1. 姨甥孫大個咗好多呀!又,原來妳都好甜品!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 甜品我都鍾意,但怕肥,最好係啲甜品有人同我分享,唔駛食咁多就唔怕肥,哈哈

      刪除
  2. 廿四孝媽媽,係HK都要收 order 做野 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩呢次唔駛我成日獨自湊住佢,而且佢都唔跟我

      刪除
  3. Haha宵夜三寶套餐變晒樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都好的,豬膶我又唔會食得多,個釀尖椒又怕會辣

      刪除