2019年1月6日 星期日

姑爺仔的奇遇

大家記得我姑仔一家住Long Island,我姑爺仔係做郵差的,曾經係街攞咗隻Nicole仔返屋企嗎﹖他家還有一隻Bubble 貓囡嗎﹖

我姑爺仔係Long Island 係需要郵局車去派信的,某日佢住郵局車行駛中,發現馬路中心有隻大烏龜,佢怕大烏龜會比車車死,所以先執佢上車,放工後再帶番屋企




最後第二日返工後就將佢帶出去放生


咁我姑爺仔,去派信途中都會遇到其他流浪貓或放養貓





呢度就係以前Nicole 仔住嗰個婆婆嗰度,婆婆有收留佢哋係門前



姑爺仔一定隨時帶定貓糧係身,以備不時之需,姑爺仔話大半年前遇見呢兩隻貓













遇上落雨,就要係車底食



後來佢哋認得佢同架車,仲敢走埋上郵車度食










尤其係呢隻灰貓,姑爺仔話佢好親人,以前Nicole 仔只會跟佢幾間屋就唔會再跟,但呢隻灰貓會跟足佢成條街,依家仲會上郵車度玩








4 則留言:

  1. 姑爺仔好有貓地心
    聽說郵差最怕送信遇到不受控制嘅汪星人

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 有時啲貓能成為自家主子,真係要好睇緣份,仲要配合天時、地利、人和,就好似我家Marble仔咁

      刪除