2019年1月27日 星期日

曼谷行 — Day 2

自由行好處就係可以瞓到夠至起身,跟住落街搵嘢食,一落樓見到兩架法拉利泊咗係酒店度




係酒店附近搵到間食船粉







隔離舖頭有甜品店



行返酒店經過啲街邊檔,又買燒魚、炸物、湯粉返酒店再食


 hea到夠鐘,落酒店大堂搵人安排篤篤車去地鐵站


會停係地鐵站旁個商場度,見到啲新鮮麵包又想食


我哋搭地鐵去MBK Center


姨甥已經幫我哋Book 咗去做Massage



因為三家姐要湊住o靚妹,所以得我同細妹去做,而姨甥仔自己就Book 咗去學煮泰菜


做完Massage 有芒果糯米飯食


之後就係商場行吓,買吓嘢,肚餓就搵地方食lunch,因為諗住緊幾日應該都係食泰菜多,所以今次揀食西餐,而且見佢啲餐都幾平幾抵食






落樓下想睇有無生果賣,呢度唔係算平,所以無買



我哋約定姨甥係某一個商場等,我哋早到,就去麥記坐吓,買啲小食食住等


我又行出去週圍睇、週圍八


對面廣告隻花豹好型仔呀


等到姨甥就一齊行去Talad Neon 水門霓虹夜市,食流水蝦海鮮任食










我覺得貪得意玩吓,真係一次就夠,啲嘢燒完都唔好食,食到咁上下我就週圍行吓,都幾多嘢賣,又幾好行





最開心係見到有貓呀,我有請貓媽咪食零食,仲有活潑貓B





食完行完,行去等call 車,係街邊買到平生果,不過舊榴槤就未夠熟


個芒果糯飯係姨甥學煮泰菜其中一個製成品



10 則留言:

  1. 芒果糯米飯正呀!如果有機會去泰國,一日三餐我都想食呀!

    回覆刪除
  2. 酒店附近有無得揼骨? 有咪可以一齊去囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 原先三家姐想按腳,但揹住個o靚妹都按唔到
      酒店附近有呀,第二次我哋有去,嗰間係香港人開的,所以特別好招呼,三家姐湊住個o靚妹都可以去按腳

      刪除
  3. 流水蝦海鮮任食創意不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個就係佢哋既賣點,可能我又唔係咁鍾意燒烤,尤其啲蔬菜燒完好乾,我都唔鍾意食

      刪除
  4. 由朝玩到晚,真開心👍
    個個去泰國最鍾意就係spa,但我就至怕,所有按摩都唔啱我😝

    回覆刪除
    回覆
    1. 去得外邊旅行,當然係由早到晚,感覺唔好嘥咗啲時間
      去按摩咁舒服,妳竟然唔啱,咁妳咪由朝食到黑囉

      刪除