2019年1月16日 星期三

Animal Friends 動物朋友

之後圓丸媽帶我行去西營盤,我都係第一次踏足西營盤


去佢成日幫手做義工 Lap 貓咪領養中心度睇吓,(原本上次應承呢度幫手,點知又打風)


當時裡面有好多人睇緊啲領養貓,所以無入去睇,最後見到有一外籍家庭領養咗隻名種貓

跟住圓丸媽又帶我行去另一笪地方,話嗰度幾乎每個星期Animal Friends 動物朋友呢個機構,都會帶待領貓狗搞領養日,好多時圓丸媽都會幫手









仲有幾隻好得意唐狗仔,啲狗仔好活潑好得意呀



啲狗仔玩到攰要瞓覺,睇隻黑色狗隻腳long 咗係隻啡狗身上,so cute




我捐咗小小錢至走,希望啲毛孩子,快快比人收養,成為幸福兒,跟住圓丸媽再帶我週圍去行吓








圓丸媽送我去西營盤站搭地鐵,臨走前仲送咗啲小禮物比我,真係唔好意思,我都無準備嘢送比佢同佢家中大貓,(圓丸係2015年時已經去咗彩虹橋),家中只剩大貓一隻,圓丸媽之前又係屋企暫託貓B,早排就暫託狗狗,所以其實佢都幾忙o架,多謝佢抽時間陪我週圍去


我搭地鐵返大窩口,就諗住call 姨甥女兩母女落街食嘢,點知佢又唔聽電話,咁我咪係樓下食咗碗車仔麵至返上去

 
點知原來佢兩母女瞓鬼咗覺,咁等埋三家姐返我哋至再落樓下搵飯食



呢晚細妹收咗工上瞓,因為佢第二日休息,第二朝等佢哋瞓到飽就去悅來坊飲茶,我細妹好鍾意飲茶,我對飲茶就麻麻地,但細妹鍾意點都要就吓佢





飲完茶,細妹同姨甥女去咗太子睇中醫,呢日我姨甥唔舒服無返工,係屋企瞓覺,我湊住個衰妹,費事嘈住姨甥休息,先帶佢去瀡滑梯,佢只會跟我去瀡滑梯o架咋,不過佢玩夠會識行番屋企,係佢帶我返屋企,咁靜靜地陪佢玩陣玩具,姨甥仔瞓醒,就開樽奶“質”佢瞓晏覺,佢瞓咗我就舒服晒,哈哈

等細妹同姨甥女返,我話想食雲吞麵,就落樓下馬仔記食雲吞麵做下午茶



呢日三家姐開工,係顧主屋企執咗個架返


個架我覺得啱我二哥用,因為我二哥好鍾意砌模型車,啱佢放啲小零件同工具,咁我就send 相問佢要唔要,佢覆我話要,但要我第二朝攞比佢,都好啦,鬼叫我係閒人一個咩,咁第二朝,早啲啲起身就搭地鐵去天后,二哥係地鐵站等我

經過蓮花宮


佢先同我去茶記食個早餐(又係雪菜肉絲米呀)


跟住就跟二哥返屋企,我都係第一次去二哥勵德村屋企,行過間齋舖小店,阿哥話食砵仔糕,買咗一人一個



係二哥屋企坐咗一陣就走,唔阻阿哥瞓覺,因為佢係報館返夜晚,(所以幾乎佢每次都係朝早至會蒲頭)我沿住條路行番去地鐵站


比我昅到有間天后古廟,又走去打個白鴿轉


搭地鐵時諗吓唔想返大窩口,咁就坐到去深水埗,行吓深水埗、鴨寮街,去公和食咗豆腐花,以前成日去食,以前只得煎釀豆腐,依家多咗其化款式



之後去咗大坑東個朋友屋企坐吓,個朋友已經退咗休,成日去旅行,睇吓佢去各地方旅遊相,後來朋友老公返咗,我就告辭返大窩口,我已經諗定呢晚去邊間食晚飯,所以約定三家姐、姨甥收工自己到,我就返去接埋姨甥女兩母女先去





點知食完呢間幾日後,發現關咗門裝修


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 因為至細都係住九龍,港島區真係好少去

      刪除
  2. D人真係等天收
    虐待動物會遭天譴

    回覆刪除
  3. 睇第四張相, 直情似我兩位主子嘅分身 ^^
    生記係咪灣仔個間嘅分店?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳兩位主子小時候一定同佢哋一樣咁可愛
      咁我唔知喎,sorry

      刪除
  4. 啲貓咪狗仔細個時特別得意,見到佢地,好難唔心動想帶佢地返屋企,所以喺我未ready再養動物前,我唔多敢去睇,都驚自己衰衝動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲BB毛孩真係特別得意,妳成日都週圍去玩,好難兼顧啲小動物喎

      刪除