2019年1月7日 星期一

又幫貓沖涼

早幾日前,我姑爺仔發現灰貓兩邊頸旁受咗傷,所以佢決定星期六帶佢走,呢日姑爺仔都要返工,佢引咗灰貓上郵車,就call 我姑仔攞個貓籠比佢,我姑仔同阿姐表妹去到,一交低個籠比姑爺仔,好快姑爺仔就交番個籠比表妹



睇,傷口都好大,好慘慘豬呢




表妹話佢好嗲,佢伸隻手指入去,佢想討摸


到我屋企,我家貓地就八吓




一放佢出佢又唔算太驚,仲週圍八,又唔怕人喎

 

 
其實佢都有少少驚,不過佢見到窗又唔會好似以前Chewy 咁係想搵窗逃走,佢純粹想睇街



比啲零食佢,佢只嗅吓無食



佢驚驚地,佢跳咗上衣櫃頂,佢好靚仔呀





後來佢匿咗係呢度,佢覺得好有安全感,見佢又好似好攰好眼瞓咁,所以我哋閂燈出去比佢瞓吓,因為要等仔仔爸放工返,等仔仔爸同佢沖涼 



Chewy 一聽到姑婆同表姨咗,就已經匿入房,整咗雞肉比佢,佢都唔食

 
仔仔爸終於返,佢食咗少少零食,要沖涼喇,先抱佢入厠所,先幫佢剪咗指甲先,剪甲同沖涼都算乖,都唔算好大扎掙




返入房吹毛,都ok 乖乖,仲幫佢滴埋蝨水,oh,個樣好可愛呀






 
吹咗8 成乾,我哋就出去食晚飯,返到見佢又係喺呢個位,證明呢個位佢覺得好有安全感



我哋叫佢佢就走出,仲搵人摸頭仔,佢真係好嗲o架,我坐係地下,一摸佢佢就“螺”地咁要我摸佢,比零食同乾糧佢,佢都即刻食咗一啲,比個砂盤佢,佢嗅吓但就無尿尿

咁姑仔表妹就帶灰貓走,我姑爺仔等緊灰貓返屋企呢,返到屋企至幫佢搽藥膏,比頭罩佢,以免佢再碰到傷口


佢都算因禍得福,唔係佢受咗傷,佢都無機會成為我姑仔屋企一份子



14 則留言:

  1. 佢咁嗲,都唔係咁似流浪貓呢,而如果因為咁而被收留,就真係因禍得福啦!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢係有人養的,嗰家人仲養咗隻狗,好惡,所以唔會比貓入屋,只係養係外面,但有時又愛理不理,姑爺仔話比親嘢佢哋食,都好似好餓咁,嗰家人應該都唔係成日餵,好想帶埋隻三色貓走

      刪除
  2. 陰公,傷成咁 😢
    恭喜貓貓有幸福日子過 ♡

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我check過係仔,但見隻三色貓都係剪咗左耳,唔明點解

      刪除
  4. 傷口好深,希望佢好D好返!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個位置都幾難搞,帶頭罩都會整到傷口,唔帶又驚佢用腳抓,所以真係要慢慢o黎

      刪除