2019年1月2日 星期三

這個假期

聖誕前夕前的星期日,諗唔到食咩早餐,見有Burger King coupon,就食個$5 兩人早餐


敏姐每到節日都call我話過節,成日叫我哋出去食飯,我都推咗佢好多次,見呢日聖誕假期,就約咗敏姐去試新開張間米線食Lunch






終於等到元旦前個weekend,阿姐返了,Chewy 叻咗好多,佢阿娘係佢身邊經過都無避開匿埋



等佢返至開飯,一邊食、一邊聽佢照顧Lucy & Taylor趣事

第二朝我煮咗個米線比阿姐做早餐,我就去洗衫,收埋衫返屋企都已經差唔多下午,我同阿姐就去食台灣嘢,我返香港前,已經同阿姐講話搵日去呢間試吓




最重要係要食呢個芋圓


之後陪阿姐去唐人超市,佢入咗好多零食


係超市見到呢個貓仔,又唔比人摸,但又唔走貓喎



見阿姐返,我就提議打邊爐,買完嘢就返屋企整定個湯底,等仔仔爸收工返就開檔打邊爐,見咁多嘢食,仲call 埋阿Pat 放工上幫吓口食,有阿Pat 係度,當然係不停講貓經啦


 呢晚又搞到好夜至瞓,第二朝買齊嘢就出發去阿姐表姐屋企開Party


食到咁上吓,阿姐話想去Mitsuwa 買嘢比男友仔,叫埋表弟表妹去,我哋先去Mitsuwa 隔離,帶表弟表姐先睇貓,我哋一去到,咁啱見到餵貓人到咗


餵貓人仲同啲貓梳毛







野鴨你唔抵得我掛住影貓唔影你嗎

貓貓一直跟住餵貓人去貓竇嗰邊,貓竇呢度仲有好多貓貓,貓貓一見餵貓人就走出,終於開餐喇






呢隻一直都好驚驚,不停匿埋,都影唔到張靚仔相

 

呢隻見佢係度飲水,無出過


呢隻食飽咗,另一餵貓人比咗隻老鼠仔玩具佢玩



又另一啲貓出食嘢,呢隻長毛貓好靚女呀



野鴨等貓食完走晒,就走埋去食


返轉頭又見到一黑一白貓



要嗱嗱聲去Mitsuwa 買嘢了,呢日勁多人,排隊比錢都有排等


返到阿姐表姐屋企無耐,就食埋個蛋糕大家至散band,一個蛋糕補祝我姑仔Boxing day 生日,另一個就預祝阿姐表姐個姑仔生日,兩個蛋糕都咁好味


阿姐返到屋企,send 張相比我哋知佢已經返到屋企,Macy 好似話佢阿娘肯捨得返屋企,哈哈


到咗1月1號假期,同仔仔爸去幫貓地入貨,之後去食馬拉餐,係開party 時,表姐個奶奶介紹話呢間好食








10 則留言:

  1. 你個邊真係好多選擇, 羨慕C我

    回覆刪除
  2. 餵貓人真係好有愛心,同妳地一家都係愛貓之人。

    回覆刪除
  3. 你地出街食飯
    選擇同香港差不多
    咩都有

    回覆刪除
    回覆
    1. 係紐約都算係咩國家菜都有,不過就無香港啲款式咁多

      刪除
  4. Happy New Year!!

    如果只睇餐廳同食物相,我會以為妳仲喺香港呢!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實以紐約唐餐黎講,質數都唔算差了

      刪除
  5. 米線嗰餐咁似韓國菜嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係湯底,仲未加入米線,個樣係咪似韓式豆腐窩,加埋個炸雞翼,仲似

      刪除