2019年2月14日 星期四

沙田BBQ

呢朝先同三家姐、姨甥去茶記食早餐



我終於食其他嘢,唔再係雪菜肉絲米或五香肉丁米線


食完又要帶個o靚妹去幼稚園Interview,等佢哋Int 完,姨甥女仲要去聽講座,我同三家姐先帶個o靚妹返屋企,等姨甥女返,我同佢帶埋o靚妹入天水圍去我好姊妹阿Pat 屋企坐吓,呢度佢新搬,我都未過,上到阿Pat 屋企,個衰妹扭眼瞓,連我姨甥女都瞓埋一份

每次去親阿Pat 度,佢都會幫我做facial,咁啱我契女由澳洲放暑假返,契仔又唔駛返工,我哋帶埋尋晚唔記得食嗰個蛋糕去一齊食


食完蛋糕hea 多陣,又夠鐘出去,我哋約咗另一個好姊妹阿芬去深井食飯,阿芬年頭時佢老公突然中風,佢一直都要多啲時間照顧老公,所以我已經返香港成個月有多,佢都無時間見我,今次就就佢去佢屋企附近間酒樓食







見阿芬老公已經好番好多,只係仲需要用扶手扙幫助吓行路,一直有做物理治療,進展得好好,阿芬話我臨走前會再食一餐,見多次面

呢日星期日,佢哋一定做爛瞓豬,我又自己去食早餐,我走去食粥,又想食腸粉,又想食炒麵,預咗自己實食唔晒,帶定個盒去打包啲炒麵,我幾醒,哈哈


食完返上去,自己煲電視劇,唔理佢哋,佢哋瞓醒自己去食嘢,下午我哋一齊去沙田我阿姨屋企BBQ,姨甥女見姨婆住村屋,一直想去人哋屋企BB蕉,所以搵我做藉口囉,咁我又真係好耐都無燒過嘢食,咁見多次阿姨一家又無妨,係咪

阿姨就住係龍華酒店附近,我哋先去龍華買乳鴿上去一齊食






帶o靚妹睇白鴿、孔雀





有隻怕人貓,我只可以丟啲零食過去比佢食








去到阿姨屋企,就ready 開爐燒嘢食,阿哥準備好多嘢食喔,真係多謝晒


個o靚妹就開心啦,有得玩,仲有阿哥兩個小朋友同佢玩




一直燒到天黑至走




14 則留言:

  1. 回覆
    1. 種類多嗰吓正吖嗎,依家好多都唔駛比加一同小費o忝

      刪除
  2. 回覆
    1. 齊齊坐係度燒,一邊燒、一邊傾,正好多

      刪除
  3. 龍華+雍雅山房
    都是童年回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀,我同阿哥講話我之前去行萬佛寺,佢話佢住咗沙田咁多年都無去過

      刪除
  4. 深井同上龍華條路,一見到就勾起小時候嘅回憶。

    我都係鍾意港式燒烤多啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小時候無咁多景點去,只有呢啲地方可以去,所以真係好童年回憶
      港式燒烤大家坐埋一齊,一邊燒、一邊傾,啲外國式燒烤,一個人燒,其他人等食,真把鬼

      刪除
  5. https://www.youtube.com/watch?v=aCRzgAWj7nI

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意BBQ,住村屋就可以話燒就燒 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 一住村屋,啲人就會話要去燒嘢食,哈哈

      刪除