2019年2月11日 星期一

食蛇宴

去完泰國玩咗五日,之後我都無懶床,早起身自己去茶記食早餐


自己走去買啲嘢,返去等埋班爛瞓豬起身,細妹繼續放緊大假,等到佢哋瞓醒,又係就細妹去樓下酒樓飲茶



食完返上樓大家都狂hea,但我有幫手執吓屋,仲落街買出爐蛋撻比細妹食,既然咁hea,等三家姐姨甥收工返,決定叫Pizza 外賣食就算



呢朝同埋姨甥女、三家姐一齊去食早餐,食完姨甥女要去覆診


咁我就陪埋三家姐帶個o靚妹去明愛睇眼科,睇完返到屋企,三家姐要開工,等埋姨甥女返,又到下午茶時間,摷醒個妹又去生記飲茶





細妹話要去剪髮,佢行先,返屋企時經過髮型屋,入去搵細妹,其實我唔係想搵佢,只係見髮型屋老闆娘帶咗隻狗返舖頭,乘機入去抽狗水,哈哈


呢晚細妹又懶唔想出去,咁等埋三家姐姨甥收工,就係樓下間大快活求其食,個妹連落樓下都懶,我先買咗個飯攞上去比佢,再返落去食




呢日等細妹睇住個屎o靚妹,我陪姨甥女去太子個中醫師度配藥,仲要去法援署交表,記得我上次同Kennis 行花園街時,見有間新開文記車仔麵,我話要去試吓







搭地鐵時係地鐵站美心買咗個蛋糕,就返大窩口,等埋三家姐收工返,一齊搭地鐵去佐敦

話說我侄女婚宴嗰晚,我二哥話上年我哋去華員會食嗰個蛇宴好正,話今次要再食,佢話佢請,仲即時訂埋日子,姨甥女後來就book 咗呢日

Book 咗兩圍,除咗我其他啲阿哥,家姐,二哥叫埋佢契爺兩公婆,咁佢預多半圍比我啲best friend,好姊妹一齊聚吓

唔知係咪二哥嫁女嫁得好開心,呢日佢都係新外父上身,猛話招呼唔到😄😄











呢日同時係我個好姊妹Kennis 生日,個蛋糕諗住比個suprise 佢同佢慶祝生日,點知可能傾得開心得滯,都唔記得咗呢件事,食完走行去搭地鐵時至記得,我同姨甥女行番轉頭攞番,咁都唔記得,我真係無鬼用,無同Kennis 慶祝生日,真係好sorry



14 則留言:

  1. 可能你都係開心得滯, 一時唔記得左

    回覆刪除
  2. 細妹可能係襯妳喺度嗲妳買飯(照顧)佢。

    睇落呢間樓下酒樓食物都好地道,早知之前唔洗專登去嘅懷舊茶樓啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢掛住煲劇呢,見佢平時做酒樓時間又長,又真係好辛苦,我都係比多啲時間佢休息,唔駛佢郁,哈哈

      刪除
  3. "唔知係咪二哥嫁女嫁得好開心,呢日佢都係新外父上身,猛話招呼唔到😄😄",好搞笑呀﹐哈哈......

    回覆刪除
    回覆
    1. 連我個friend,我二哥都係舊年見過一次,都鬼屎咁熱情,真係好搞笑

      刪除
  4. 咁開心咁熱鬧, 傾吓講吓真好易唔記得, 下次叫定侍應提你 hehe

    回覆刪除
  5. 真正交心老死一定唔會嬲你

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日見到面特登唔講生日快樂,諗住比個驚喜,點知自己衰失暈,即刻打電話同佢講聲Happy Birthday同講番呢件烏龍事,佢無嬲呀

      刪除