2019年2月19日 星期二

託貓 — Day 2

咁啱第一晚,阿姐表弟仔(姑仔個仔)同啲friend 出Manhattan 玩,話夜咗想上借宿一宵,順便上睇Angie,表弟仔話成晚都有貓同佢瞓,開心




表弟仔起咗身,貓地都唔願走


我搬入房同Angie 瞓,第一晚Angie 應該都無咩點瞓,成晚多數伏係窗台,我一起身叫佢,佢又肯埋黐住我



肯比人摸肚肚,啲毛又白又滑


佢啲肉球色好得意



開早餐比佢食,佢好鍾意食罐罐,仲食得好快,食完佢仲未夠喉


仔仔爸同佢梳毛,check 吓佢有無蚤



當我食完早餐返入房,就見佢攝係床邊


佢應該好眼瞓,所以我都無搞佢,由得佢瞓,到10 點幾入去睇佢,佢都仲係攝係床邊瞓


Charco 仔知道有新貓,匿咗係我房張櫈度,搞到我要攞過張摺櫈



啲貓係咁霸住廳張床褥唔肯走,搞到我哋都收唔到張床褥



臨出去食lunch,見奇哥仔捕住個房門口


呢日敏姐約我哋去lunch,去食鮑魚雲吞麵,不過去到已經賣晒,唯有食普通雲吞麵



呢個係炒腸粉,都幾好食


食完lunch 我返到屋企,天師仔仍然霸住張床褥


間唔中我又會入房陪Angie



到傍晚貓地輪流霸住張床褥


呢晚晚餐整蒜蓉大蝦,Charco 仔呢隻最愛食蝦蟹貓,一嗅到味就引唔住了


Charco 仔有得睇,無得食,好可憐呢


食完飯洗好碗,裝吓Angie 先


再請佢食魚扒,佢鍾意食





見上次Chewy 初初入屋時,好鍾意匿係床底,所以我都set 定個床底窿比佢


同佢玩Laser Point



有時佢聽到門外有聲又想八


我最鍾意貓尾纏貓腳呀



12 則留言: