2019年2月24日 星期日

託貓 — 有人嚟探貓

 Angie 下午多數都係瞓晏覺,個姿勢真係好可愛


打算聽日開始比佢自由行,所以呢日先同佢剪咗指甲先,佢同Bobby 仔一樣,剪指甲都係好唔合作




 朝早開放,佢第一時間出嚟開餐,佢有得食,連有其他貓係度都唔怕唔理


食飽,貓地就走去望街睇雀


到咗5 點幾嗰餐,佢仲一早出埋嚟等開餐



見貓多,唔敢行入嚟


阿Pat 同Stacy 話上嚟睇新貓喎,(阿Pat、Stacy 本身係我姑仔同事),仔仔爸無諗住叫埋我姑仔,費事佢咁遠走出嚟,但阿Pat 又通知咗佢,我姑仔又肯嚟

Angie 全程係房招呼人,個個都話佢又靚又乖













Stacy 又同天師仔玩,又同其他貓地影相




Chewy 一聽到咁多人聲已經都唔知匿咗去邊,連我都搵佢唔到,所以佢哋無人可以見到Chewy 一面,平時佢哋上嚟睇完貓,我哋多數會出去食飯,今晚仔仔爸就買定餸係屋企煮,Stacy同佢男友又加咗料上嚟


開飯時,Marble仔已經瞓咗係梳化,食緊飯時佢就黐實人哋


有貓黐住陪食飯,唔知阿John  有無覺得啲餸特別好味呢,哈哈



Stacy 屋企都有一隻肥白貓,所以我哋全部都係愛貓之人,不過我屋企可能太多貓,阿John 頂唔順,敏感到猛流眼水,真係辛苦晒佢了



13 則留言: