2019年2月18日 星期一

託貓 — Day 1

話說姑爺仔帶咗Bobby 仔走後,佢曾經話過會帶埋另一隻三色貓走,所以我哋都期待幫隻三色貓沖涼

姑爺仔話Bobby 仔同三色貓係街時,只有Bobby 仔會上郵車玩,帶走Bobby 仔後,隻三色貓都開始上郵車玩同食嘢,佢話等三色貓慣啲就可以同Bobby 仔一樣咁捉佢


我姑仔因為見Bobby 仔咁百厭,搞到Bubble 驚驚,其實佢都唔想咁快捉隻三色貓返屋企,仔仔爸咪話咁我哋幫您哋湊住先囉,所以再上個星期六已經將佢捉走,姑爺仔一收工就車隻貓出,我哋係樓下接貓






放咗佢出有少少驚,匿咗一陣


氹番佢出嚟,比佢返入個籠度,佢好似安心啲






之後又氹佢出,其實佢一啲都唔怕人,好易氹,仲會嗲人o忝


真係好乖、好純





因為捉佢入籠時,佢掙扎,搞到整損咗個鼻,仲有整親啲指甲流血,所以決定唔同佢沖涼住,改用滴露水同佢抺身同滴蚤水,覺得佢好乾淨,一啲都唔污糟



帶佢返入房,佢唔算好驚,仲週圍八








又一啲都唔怕人,仲親人o忝,真係一啲都唔似流浪貓,查實佢同Bobby 仔都係有人養的,不過一直係放養,無得入屋,因為屋主屋企養咗兩隻惡狗,我姑爺仔話,佢二年前已經見過Bobby 仔,當時Bobby 仔仲係一竇貓仔之中其中一隻,佢主人係一個西班牙家庭,話其他貓仔都已經有鄰居收養,剩番Bobby 仔,隻三色貓其實係Bobby 仔媽咪,佢個名叫Anna,不過唔方便再叫佢呢個名,所以我幫佢改咗名叫Angie,不過我姑爺仔覺得呢個西班牙女人,根本都唔理啲貓,見佢哋剪咗耳仔,都知係啲義工幫手做絶育,之前Bobby 仔條頸傷咗,個女人夠話會帶佢睇醫生,都知佢係大隻講,再加上依家隻貓已經聽慣咗姑爺仔架郵車引擎聲,一聽到聲就走出,上次差啲車親佢,所以真係要早啲帶佢返屋企,唔好再比佢係街流浪


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 係啦,好彩絶咗育,唔係仲會比佢整多啲貓出o黎

      刪除
  2. 咁快會嗲人真係唔似流浪貓呀。遇到你地兩家人,Bobby和Angie好好彩呀!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢算黐人,有啲唔捨得交比姑爺仔o忝

      刪除
  3. 回覆
    1. 我覺得養得貓,就唔應該放養,我個女依家住嗰度,佢好多鄰居都比貓地出街玩,有試過比車撞死,有試過比野生動物咬死,如果係愛貓,唔應該咁囉

      刪除
  4. 回覆
    1. 可以令街上少兩隻流浪貓,都係好事o黎

      刪除
  5. 你地好有心
    最唔鐘意呢D唔照顧嘅所謂主人

    回覆刪除
  6. 有您地,Bobby, Angie 過幸福新生活 ♡

    回覆刪除
  7. 又有兩隻幸運小貓太好了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以令街上少兩隻流浪貓,都係好事o黎

      刪除