2019年2月27日 星期三

託貓 — 阿姐回家了

呢日Angie 肯向大廳進發,初初都仲係走廊



後來我引咗佢入房玩


 佢會玩自己條尾的,好鬼儍呀

 

但佢唔鍾意我閂門困住佢


Charco 仔係房門口出面呢


Chewy 下午又蒲係佢自己個貓兜度


我順便send 呢張相比Stacy 睇,因為佢上次上見佢唔到,Stacy 睇完話佢好靚女


又到食晚餐時間,Angie 出等 


佢食嘢真係好快,9秒9就食完





呢晚阿姐收咗工會同男友仔一齊返,男友仔要開OT,所以要夜啲至返到,我哋同貓地都一直係度等



Angie 已經敢出到去門口附近了





終於等到佢哋返喇,嗱嗱淋開飯,Marble 仔話知你,你有你食,我有我瞓


天師仔掛住坐住男友仔個袋



Chewy 認得佢阿娘把聲,雖然無出,但都無匿埋


最後天師仔又上梳化做陪食員


一食完飯就開床,啲貓又霸住晒


Angie 唔怕人同貓,走咗入梳化布底度

 

後來走番出,佢又唔怕,繼續留係個廳度




唔知係咪對阿姐同男友仔好好奇呢,但阿姐話Angie 唔肯比佢摸


走咗上電視櫃





原來奇哥仔係個長籃度,佢又無理奇哥喎

 

阿姐話Angie 好懶呢,對腳仲係個電視櫃度,剩係伸對手落地,就去食啲乾糧



食完就咁係度瞓覺



 睇佢個樣,佢應該好眼瞓




8 則留言:

  1. 人仔貓仔都齊哂,屋企即刻熱鬧哂!:)

    阿姐隻腳無事嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得要服侍兩個大人仲忙,哈哈
      佢話佢腳痛喎,應該唔係大問題的

      刪除
  2. 貓天性好奇, 一定唔鐘意困住
    Chewy 終於現身 👏🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢連房都唔入呢,鍾意stay 係廳,Chewy 都開始習慣Angie 既存在

      刪除
  3. 阿姐男友仔識揸筷子好叻仔喎!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 幫人湊過咁多隻貓,暫時O黎講,我覺得Meow Meow最好湊

      刪除