2019年2月6日 星期三

曼谷行 — Last Two Day

第四日,可以瞓到自然醒,我同埋姨甥落街買嘢食,逢星期一無街邊小販檔,所以我哋去咗大排檔搵食








之後我哋帶埋o靚妹去幫襯酒店個泳池



個衰妹初初好驚唔肯玩,係我氹佢同佢玩,佢至肯玩,仲玩得好開心呢


游完水,我哋行去隔離酒店個泳池睇吓,呢邊個泳池深水好多


仲有個按摩池


返上樓沖涼換衫,原先姨甥幫我哋Book 咗去做Massage,但見就係我哋酒店附近就有一間,呢間三家姐話以前做過,係香港人開的,好彩之前book 嗰間未比錢,所以決定cancel 嗰間,呢間做





做完帶我哋上天台坐,食番個甜品








之後行返酒店坐篤篤車去近地鐵站個商場,係商場附近見到有間有雞飯食




食飽行入商場超市掃貨


行完想call 酒店篤篤車返酒店,但個電話打極都唔通,唯有自己行返去,其實都唔算好遠,只係個屎o靚妹成日唔肯行,又無帶車仔

返到酒店放低啲嘢,抖陣又出去搵食,其實酒店附近好多嘢食,剩係食日本嘢都幾間


我哋揀咗呢間








食飽飯返酒店又再帶個o靚妹去泳池游水,今次去隔離嗰楝酒店個游泳池



個大池太深我只係陪佢玩咗一陣就去按摩池玩,最後個屎o靚妹玩到唔肯走


Last day 呢朝,姨甥自己一個帶埋o靚妹去小販檔買早餐返食,姨甥話佢好乖唔駛抱肯自己行




上次條燒魚好好食,所以要食多次



食完嘢,我同姨甥帶o靚妹再去隔離楝酒店泳池游水,不過今次我無換泳衣陪佢玩,無咗我陪佢玩,佢又無咩心機玩,而且時間唔多,只可以玩一陣要走


執好晒行李call 車去機場





入咗閘又食,見呢幾日無食過生蝦,order咗




食完又買其他嘢食,芒果糯米飯就買返香港先食


返到屋企放低行李,就落樓去食宵夜三寶,今次真係有豬潤雞粥同尖椒了,再加啲其他嘢




就係咁玩咗五日,食足五日




8 則留言:

  1. 妹妹唔肯行, 你地要輪流抱?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過佢唔比我抱,最辛苦係三家姐,要抱,佢眼瞓仲要揹

      刪除
  2. 雖然妳叫“衰妹”“屎o靚妹”咁,但妳好錫佢呀,仲做陪玩專員,有妳陪,佢至玩得happy。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到咪錫囉,依家見唔到,唔駛錫,我對佢都惡架,因為其他人都就佢,得我“治”到佢咋,我走嗰日,佢又送機,我同佢講,姨婆走喇,妳係咪燒炮仗呢,哈哈

      刪除
  3. 依家的小朋友真幸福,咁細個就搭飛機去旅行。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好服啲人,啲小朋友咁細個就帶出埠,尤其係BB,比我就一定唔會,咁辛苦

      刪除
  4. 泰國芒果糯米飯真係冇得彈!

    回覆刪除