2019年2月28日 星期四

託貓 — 團年飯

朝早我要細細聲咁係廚房餵貓,之後我同貓地等阿姐同男友仔起床


天師仔有幫手叫阿姐起床嗎﹖


呢日Angie 開始長駐係廳




Show 比阿姐睇佢玩尾尾





收好張床褥,Angie 走咗入梳化底,玩條叉電綫


天師仔都想玩呢



同佢哋去茶餐廳食嘢




再同佢哋去戲院睇呢套戲


睇完返唐人街,阿姐要去剪頭髮,我就返屋企餵貓,入到屋見到奇哥仔坐咗上男友仔個袋上面,但又墮咗落地,哈哈


Angie 又係9 秒 9 食完,睇住Marble 仔,今次佢想伸手打Marble 仔,搶人嘢食,我即刻Stop 佢


仔仔爸收工返了,等阿姐call,Angie 係我房探索



後來佢捐咗入張被入面


 阿姐call 嚟,約佢哋係馬拉餐廳等


 食完飯,男友仔又想食芒果甜品,又鍾意食芝麻糊,就外買返屋企先食


天師仔又去搞男友仔個袋了


Marble 仔去做電燈膽


呢朝Marble 仔等阿姐起床


Angie 個鴛鴦色pat pat 好得意


大家都起晒身,天師仔又去霸住張床褥



男友仔想去飲茶,好彩早咗,都唔駛點等位,後來越越多人等位,阿姐同男友仔講,啲西人星期日會去教堂,唐人星期日就會去飲茶,男友仔鍾意食咸水角,又再encore 多一碟


飲完茶,阿姐又要去唐人超市入貨,又見到上次嗰隻貓




佢好似嫌我哋搞住佢瞓覺


返屋企放低啲嘢,Marble 仔又去黐住人



男友仔幫我上網order 啲嘢,Chewy 想搵人同佢玩


仔仔爸話佢去眠一眠先,奇哥仔又陪住老豆


夠鐘我哋就一齊出發去食團年飯,其實每年都會提早過年前食,因為阿姐上個月尾要去Florida 玩,而阿姐又係2 月生日,不如一次過補做團年、當做團拜,加埋生日會

出門口前,阿姐要錫錫Angie,不過佢唔比人錫




二月份仲有表姐、表妹同月生日,所以大家一齊慶祝


阿姐返到屋企,send 相比我,見到街坊貓Taco 出現係佢屋企後yard


仲發現唔有貓咬爛袋貓糧偷食呢



12 則留言:

  1. Angie肯俾阿姐抱喎, 有進步喎 XD
    我估唔到 Angie 唔惡, 蝦 Chewy, 仲想搶人哋 d 嘢食 haha
    你會託到幾時呀? 耐咗有感情, 佢返屋企時會好唔捨得

    回覆刪除
    回覆
    1. Angie 只可以抱幾秒,好快佢就會掙扎
      佢只會追Chewy,未見過佢打Chewy,可能每次Chewy 走得快避得到,佢咁為食就算唔打走貓,佢都想用頭頂走貓食咗人嗰份
      如無意外,下個星期會尾會走,應該係我好唔捨得至真

      刪除
  2. 貓貓相處融洽就最安樂!又,估唔到男友咁主動要求食中式甜品同飲茶喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家佢哋個個都ok 了,少咗打鬧,和平好多
      男友仔好鍾意食唐餐,佢連臘腸都鍾意食,又鍾意食壽司

      刪除
  3. Angie 個 pat pat 真係唔同色噃 ^^
    阿姐愛回家, 家中兩母女邊個照顧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然唔同色,但都好靚
      阿姐屋企有電動摌屎機,用有教時間既餵食機,可能部機未夠時間跌嘢食,Macy 肚餓至會去咬爛包貓糧,佢上個月尾去旅行,叫咗佢之前幫手餵男友仔個同事(Lucy & Taylor)個主人,間中去佢屋企望吓

      刪除
  4. 回覆
    1. 阿姐屋企用教時間嗰種餵食機,可能部機未夠時間跌嘢食,Macy 肚餓至會去咬爛包貓糧偷食

      刪除
  5. 我見到有炒意粉,我鍾意架。 HAPPY BIRTHDAY TO ALL

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對意粉就麻麻,個星州炒米係男友仔點的
      多謝妳o既祝福

      刪除
  6. 回覆
    1. 除咗Chewy 仲驚佢,奇奇有時會搵佢麻煩外,其他貓都無問題了

      刪除