2019年2月16日 星期六

不停食

呢朝我等埋姨甥兩母女起身至去食嘢,等得佢哋都已經食Lunch 啦,去咗樓下冰室





食完我又自己去行荃灣買嘢,食咗$3 一碗豆腐花



行完call 佢兩母女落去元氣食下午茶





返上樓等三家姐返,叫三家姐湊住粒孫,我叫姨甥女陪我去訂啲嘢,之前我一直想試香車街街市嗰間老闆娘雲南米線,呢間米線5:00 至開門,聽聞份量都唔少,諗住早啲去無咁多人兼當食埋晚飯,點知去到佢竟然休息,咁無計啦,諗住死死氣返屋企,阿Pat 突然call 話佢煲咗湯,坐西鐵攞出,見我哋仲係荃灣,就費事返大窩口,係荃灣食埋嘢等阿Pat

本身都係諗住食米線,我又鍾意食薯粉,姨甥女話呢間都ok






食完約咗阿Pat 係荃新天地等,一齊去食甜品





阿Pat 煲咗花旗蔘湯,正呀

阿o靚妹唔知係咪嗰日係沙田比嘢咬親,隻手背腫晒,所以呢朝陪姨甥女帶佢去睇醫生,細妹又比自己放半日,call 話入緊大窩口,叫我哋去平台酒樓搵定位飲茶



呢晚阿o靚妹個公公話要見個孫,所以約咗佢去荃灣稻香食飯,原來加拿大蟹都做緊特價,上次係細妹度食都留意唔到,所以今次要食番,橫掂有人埋單,哈哈












仔仔爸又send 貓地相過我睇






仲有貓地啲百厭嘢



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔知呢,我返到黎都無咩異樣,佢哋無唔記得我已經好好了

      刪除
  2. 元氣個下午茶好抵食,我返香港都有過,隔離飯香,見到妳遊記搞到我好恨食。又,稻香個晚餐好吸引呀!

    𡃁妹隻手嚴重嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔算好嚴重,隠陣起見都係睇吓醫生好啲,其實都好快消腫,有心了

      刪除
  3. 香車街街市的那間我都想試。不過我食開另一間 ''唯一雲貴川風味''

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間要限時限刻至有得食,好巴閉喔

      刪除