2019年2月2日 星期六

曼谷行 — Day 3 (Part 2)

第二個景點係間樹中廟










之後去Maeklong Railway Market 美功鐵路市場





好多手信零食賣



開始等火車埋站,睇啲小販收篷比火車前進




睇完火車路過,我哋仲可以坐呢架火車去下一個站







最後一個景點係Amphawa Floating Market 安葩洼水上市場


比我哋自由活動,我哋去食飯













食飽就週圍行吓、睇吓、賣吓小食








呢個椰汁甜品好味








未夠鐘我哋已經係集合地點附近等人齊




等上船,出發去睇螢火蟲







呢間我諗係廟,好嚇人呢


週圍都好多螢火蟲喔


隻船回程就上車返今朝集合地點解散,我哋就係附近商場搵嘢食,個商場得番呢間未close,嗱嗱淋order 嘢食





姨甥話佢唔食喎,最後佢自己返到酒店附近間7 仔買嘢自己食


我哋就食今日買生果



8 則留言:

  1. 玩足一日喎。 行這個火車站 market 好多野睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四個景點,真係去足一日,呢度特別多零食買,而且比較平

      刪除
  2. 餐晏仔好似好有鑊氣、好得下咁喎!

    係呢,妳覺得呢個day tour啱唔啱玩呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 個lunch 都係一般啦,因為我都未去過水上市場,所以我覺得ok,嗰間樹中廟去唔去都無所謂

      刪除