2019年2月22日 星期五

託貓 — 情人節

呢日係2/14 情人節

近中午時,比啲貓“鼠”晒入房o忝,搞到Angie 又匿係佢個“安全區”度





啲貓地係鍾意食人哋嘢、飲人哋水、用人哋個厠所


連Charco 仔都要入去霸番張床,因為平時佢係呢張床度瞓晏覺


情人節呢晚仔仔爸同我出去唐人街食飯,見好耐都無食過越南餐,所以揀咗食越南菜,啲賣相舖得好靚,杯三色冰有花生碎,好香、好好飲




話晒呢日係情人節,食完飯返到屋企,開番啲正嘢比貓地食先



話說農曆年初一,仔仔爸想去World Trade Center 附近嗰間Century 21 買底底,咁嗰朝我哋食完早餐無耐就行過去,行到去subway 站,呢個站係上次911 後再維修重建,地底層係地鐵,地下層設有商舖,仔仔爸話未行過,入去行吓,見到間佈置得好有情人節氣氛朱古力店,仲出售限量版朱古力,但我覺得價錢好貴囉


仔仔爸仲想行吓World Trade Center 附近,下面張相左手邊銀色嗰個商場,都係新起的,但後來收到我叔仔call 會上拜年,所以就打道回府了






點知係我張羅緊貓地啲美食時,仔仔爸就抱住肥Marble 幫手攞出情人節禮物比我,張咭係佢代貓地送比阿娘、婆婆的


就係嗰日行嗰間朱古力店朱古力呢


阿姐後來send 相比我,話我知佢哋係屋企有貓地陪住慶祝情人節


我臨瞓前見到天師仔走上窗台,好彩佢無兇Angie唧





10 則留言:

  1. 我有去過果間Century 21 執平野。十年前囉。間公司以前好舊。爸爸好sweet 呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間Century 21 有啲野真係平,依家每間都裝修過晒,好新穎的
      今年難得有驚喜呢

      刪除
  2. 哈哈,個個對Angie都好好奇,一見開門就乘機鼠哂入去𥄫女!

    仔仔爸好sweet呀x2

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常貓見到其他貓都會係咁
      只係比佢今年諗到買啲咩比我唧,佢諗唔到就無o架喇

      刪除
  3. 仔仔爸靜靜雞買俾你, 係咪好有驚喜呢?
    so sweet~~

    回覆刪除
  4. 睇唔出仔仔爸咁鬼浪漫!!

    回覆刪除
  5. 情人節妳甜到漏晒妳囉。

    回覆刪除