2019年2月25日 星期一

託貓 — 自由行

由嗰晚開始,Angie 正式自由行,連夜晚都無閂門,見佢過咗隔離房個窗台度



天師仔又走埋上去,好彩天師仔乖,無搞佢,Angie 又唔驚無走


八去其他地方


Charco 仔就走入房飲人哋啲水



朝早叫咗佢出食早餐



近中午時我入房陪佢,放咗啲貓草比佢索






Charco 仔同Marble 仔行入睇吓佢有無high 儍咗,哈哈






中午Marble 仔一早就瞓晏覺,瞓咗一陣,佢又搞住用緊電腦我,又霸咗我半張櫈


瞓晏覺時間,Charco 仔又要返上床瞓



到佢哋食完晚餐,張床比兩隻黑蚊蚊霸咗


Angie 就過咗隔離房搵位瞓



夜晚佢都仲係返入房瞓



另一朝,我叫佢出食嘢


佢一食完,見我係廚房,又上睇吓仲有無得食 


晏少少我又抱佢入我房


我同佢玩,其實佢好爛玩 


呢晚晚餐,佢第一時間入廚房睇實我開餐


 其他貓都唔夠佢咁緊張


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係就係好高興,不過假如佢哋一有病就會好大鑊

      刪除
  2. Angie住得好慣下咁喎,唔知會唔會唔捨得返屋企呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢返姑仔度,又要重新適應個新環境,學我姑仔話齋,等佢哋兩母子團聚

      刪除
  3. 我怕你遲D唔捨得 Angie

    回覆刪除