2019年2月21日 星期四

託貓 — Day 3、4、5

Angie  應該之前嗰晚無咩點瞓,呢晚我一上床叫佢就係埋同我瞓,但朝早我瞓醒時,見佢又匿咗係呢度


我出房開門時,比天師仔“鼠”咗入,不過佢一入就走上窗台,Angie 見到天師仔條尾搖吓搖吓,Angie 佢仲企高想搞天師仔條尾



中午見佢又返上床,又攝係床邊瞓


佢哋食完晚餐,又有貓入咗房,Angie 跳上櫃頂避開呢





再驚啲,佢又再跳上衣櫃頂,其實佢身手都好敏捷


天師仔仲未肯走


啲貓一走晒,佢又匿番係呢度





另一朝,佢一早又係我枕頭旁邊瞓


但佢仲未願起身呢



中午時,姑爺仔send 咗個 message ,話佢嗰陣派緊信係Angie,Bobby 以前住嗰條街,話佢掛住Angie 呢,咁我就即刻send 番張Angie 相比佢睇


呢晚Angie 肯行出房八吓

 
不過都好小心翼翼



最後佢都好快咁走返入房匿係床頭地下

呢朝見佢係窗台度烚眼瞓


多數時間我會返房開電腦做自己嘢,間唔中Marble 仔就會搵吓我,我一離開張櫈,佢就即刻霸住,好似唔比我再坐番落去


有時怕咗佢,比佢坐係我旁邊,我又可以摸佢頭仔、R吓佢下巴仔


 又比天師仔入咗房


其實呢個床底窿,佢都好少入去匿埋


我食完晚飯入房,佢仲瞓緊



到咗10 點幾我想瞓時,佢仲瞓緊,但比佢吖晒張床,我都無位瞓了



12 則留言:

  1. 呢篇差孖C (Charco & Chewy)未入鏡咋。 係喎,Chewy有冇驚驚有新朋友呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy 只敢離遠望吓睇住囉,不過就無驚到匿埋

      刪除
  2. 好靚貓喎, 咁唸住托幾耐,會唔會收編呀..haha
    都唔明d人如果知屋企d狗狗唔可以同貓一齊養就唔好養啦, 好在而家去左你屋企咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,佢好靚女呀,應該過埋呢個月就走,我都好想據為己有
      我覺得就算養得貓,都唔好比佢哋放養,啲貓一出得街點都有危險

      刪除
  3. 佢開始熟絡, 所以瞓得好安樂

    回覆刪除
  4. 貓貓點解可以瞓得咁甜架,已經跟你熟左了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好唔怕生,好易同人熟,除咗貓,哈哈

      刪除
  5. 回覆
    1. 仲有時眼仔矇矇,個樣儍儍的,真的很得意

      刪除