2019年2月20日 星期三

新蒲崗

呢朝同三家姐、姨甥兩母女一齊去食早餐



中午又約咗阿姐契爺同佢Ex 女友係南豐中心飲茶


細妹呢日都仲係放假,比佢繼續瞓,無叫佢去飲茶,我哋買嘢返去比佢食,姨甥女去咗太子配中藥,等佢返 ,我哋再一齊出去旺角瓊華中心打邊爐,記得嗎,我細妹係唔鍾意打邊爐的,不過一次半次,無所謂啦,而且都唔比佢反對,哈哈






呢個係椰子雞煲







佢四款飲品都試晒



另一日,姨甥女要去睇醫生,我負責落樓下大快活買早餐返去同三家姐一齊食,我下午約咗個舊同事見面,我去美國前曾經係新蒲崗返工,所以相約呢個舊同事返新蒲崗行吓

約咗係荷理活廣場等,先係商場食啲嘢



再行過去新蒲崗,舊同事話佢都好耐無去過新蒲崗了,我以前就係喺呢棟大廈返工


但查實呢,我都唔係喺新蒲崗呢度做咗好耐,好似都無一年,因為原本間公司係太子,後來至搬呢度,所以呢,真實印象都唔算太深

最記得呢個商場仔,好多時食完lunch 會過行吓,以為已經無咗o忝


最深刻都係麗宮戲院,都知一早無咗啦,行行下望到有隻貓過馬路,跳咗入個花槽度,我攞出零食請佢食,食咗我啲零食,佢一樣請番我食檸檬,衰衰





呢晚我約咗另外一個friend 食飯,佢係荔枝角返工,所以約荔枝角等,我好早就到咗荔枝角,所以自己走去時裝批發度行吓消磨時間,約定時候到,友人想帶我去食海南雞飯,佢話呢間Chick & Rice 啲雞好食好滑,佢有時都會齋買雞返屋企同佢娘親加餸,呢間啲雞又真係幾得喎






好友除咗請我食飯,仲送上小禮物,真係好客氣


8 則留言:

  1. 香港打邊爐開冷氣食,一年四季都好生意。

    回覆刪除
  2. 主子返親香港都去打邊爐,因為呢度嗰啲唔啱食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁香港啲款式都多啲,多倫多唔係香港啲口味差唔多嗎﹖

      刪除
  3. 新蒲崗最有印象都係麗宮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,嗰陣係嗰度做嘢,成日都同三家姐帶埋啲小朋友去睇平戲

      刪除