2019年2月8日 星期五

Bobby 仔

記得上個月我姑爺仔捉比我哋幫佢沖涼隻貓嗎,佢依家改名做Bobby 仔,因為Bobby 仔要杜蟲,足足要隔離兩個星期至出關同Bubble、Nicole 仔玩,姑仔話呢隻仔超級活躍,又成跳上枱想偷食,Bubble 仲驚咗佢,成日匿係床下底,姑仔都話搞佢唔掂,而且仲幫唔到佢剪指甲,姑仔好錫Bubble o架,見Bobby 嚇到Bubble,好心痛呀,話想叫我哋帶Bobby 仔返屋企調教吓喎

農曆年仔仔爸有三日假期,咁啱年初二姑爺仔又休息,所以我哋車入Long Island 探貓

一入屋見到Nicole 仔,佢又唔比人摸,一行近佢就走番落樓下


但佢一聽見搖零食盒聲,又即刻走番上


一見到Bobby 仔出現,派完零食,仔仔爸就抱起佢,第一時間同佢剪指甲,但佢真係好唔合作,不停掙扎,好難剪




最後比仔仔爸兇佢,又比仔仔爸捉實無得走,其實已經剪完,不過仔仔爸唔肯放佢,睇佢個樣就知佢好唔順氣,係咪“胡胡”聲


放咗佢,佢又唔會去匿埋,但佢嬲嬲豬囉


不過好快佢又無事了


Nicole 仔留係度八


Bubble 已經驚Bobby 仔,我哋時,佢已經匿係床下底,剩係見到佢個pat pat



想去黐吓Nicole 仔,佢又驚到走咗落樓下,仲玩匿埋




我買咗隻老鼠比佢哋玩呢








比Nicole 仔玩,佢又唔玩



Bobby 仔好奇怪,我哋摸佢,佢又唔鍾意會出手打,但叫吓佢又會主動埋討摸,心諗佢又係有貓格分裂的,哈哈


後來姑爺仔出咗門口幫仔仔爸洗車,Nicole 仔係門口望實呢



Bobby 仔又去八埋一份




後來我又走出去門口,係門口昅到Nicole 仔跳咗上枱,伸個頭入我個袋度偷零食





姑爺仔洗完車返入屋,仔仔爸話佢哋梗係肚餓啦,姑爺仔都話係啦,夠鐘開餐了,因為佢哋唔係好似我家咁放長貓乾糧,佢哋定時定候至有得食

兩隻豬豬好心急咁等開餐呢



開餐之前,仔仔爸話橫掂都係,幫Nicole 仔剪埋指甲,Nicole 仔好乖好快搞掂



Bubble 嗰碗就攞入房閂埋門,一來驚佢唔敢出食,二來怕兩隻仔食完自己嗰碗走去食Bubble 嗰碗,睇Bobby 仔一食完就想入房


我哋臨走前,又見Bobby 仔係門口、窗台望街



之後我哋要咗IKEA 食嘢




仔仔爸買咗盒Cinnamon Roll,話做晚餐喎




10 則留言:

  1. 我想起我一個好鐘意睇嘅 Discovery 節目 My Cat from Hell, 都係解決貓地行為問題, 每次都學到野

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個人教貓我都睇過,比啲時間佢哋啦,佢哋會相處到的

      刪除
  2. Bubble真係幾橙,驚到成日匿埋喺房子。咁你地會唔會帶Bobby返屋企暫住下呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔會啦,仔仔爸話費事將來搬來搬去,而且尋日帶咗Bobby阿娘係我屋企暫養

      刪除
  3. 同貓咪剪甲真係好容易被爪架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲貓剪甲唔合作,真係想打暈佢,哈哈

      刪除