2019年3月10日 星期日

託貓 — Angie 要走了

呢晚Angie 要走了,食飽早餐,見呢兩舅甥(Chewy & Charco仔) 好friend 咁黐埋一齊瞓


叫得到佢入房上床,黐吓佢先




姑仔帶埋阿姐表弟、Stacy 上食埋飯至走,表弟仔、Stacy 猛同貓地影相








 







Marble 仔黐住表弟仔瞓覺





姑仔攞咗個cake 上食,不過當時我唔食得


我最衰,係我用零食引佢入貓袋



佢哋出門口時,天師仔又要去走廊巡樓


相處咗幾個禮拜,真係好唔捨得😢😢




15 則留言:

  1. Marble仔好似特別鍾意小鮮肉,嘻嘻!;P

    Angie去到新家慣嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得係,佢係仔都黐,我懷疑佢前主人係男人

      刪除
    2. 佢勁習慣呢,姑仔話四貓都相處到

      刪除
    3. 咁就好,相處到,人和貓都少咗份壓力。:)

      刪除
  2. 回覆
    1. 以後唔愁溫飽,有瓦遮頭,高床軟枕

      刪除
  3. 回覆
    1. 妳都成日幫人湊狗狗啦,朝夕相對,真係會好唔捨得

      刪除
  4. 住得耐左真係會唔捨得放貓走架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢住咗差唔多成個月喇,真係好唔捨得

      刪除