2019年3月19日 星期二

遇上騙子

Mango 仔好乖咁肯食嘢,肯食藥,唔再成日瞓




其他貓地鍾意入探佢、睇吓佢








咁精神唔瞓覺,就開始週圍八






記得佢一入屋困厠所時,我一坐低佢就即刻自動波坐上我大髀,仲會搓搓搓


依家有時想摸吓頭仔都唔比呢,會出手打同咬人,好彩佢只會輕輕咬



有時都可以摸幾下頭仔,摸身就更加唔鍾意


一想摸就用手擋,佢初初咁柔順,原來係假的



我竟然遇上了一個可愛的騙子



14 則留言:

  1. 哈哈,Mango仔唔再係病貓,會發火啦!;P

    最緊要佢同其他貓相處得來。



    回覆刪除
    回覆
    1. 佢已經出黎自由行,一啲問題都無,前日Marble 仔好無辜咁比Mango 仔打咗一吓,依家佢驚咗Mango 仔

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢直頭係奸啦,佢心諗︰比我搵到個矇炳啦

      刪除
  3. 佢知道妳好易氹,所以略施小計,妳就跌入佢個迷魂陣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比佢呃咗都無計啦,我都唔會丟佢出街,睇吓可唔可以慢慢馴服到

      刪除