2019年3月17日 星期日

爭枕頭

Mango 仔一入屋,已經愛高床軟枕


 尤其佢好愛瞓枕頭


每晚都同我爭枕頭瞓,都算佢乖肯share 一半比我瞓




到朝早見佢瞓番係被上面


我特登set 個床底窿,根本都唔需要


肯食藥,又肯食嘢,佢個樣都精神咗好多



 平時見佢都係喺枕頭上面瞓,同枕頭搓搓



奇哥又“鼠”咗入,Mango 唔驚佢,反而奇哥驚,係咁fee Mango





12 則留言:

  1. 佢地好搞笑。。。Chewy驚Angie,Angie驚奇哥,奇哥驚Mango,但Chewy又唔驚Mango,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,Angie 係度時,奇哥會衝去打Angie,但唔知點解佢又驚Mango 仔喎,真係一貓“治”一貓

      刪除
  2. 芒果應該流浪攰咗好多日
    所以狂瞓义電

    回覆刪除
  3. Mango 個樣楚楚可憐, 真係殺哂

    回覆刪除
  4. 我家細b十幾年來好似Mango咁訓我頭頂

    回覆刪除
  5. Mango 的毛好靚。 希望佢哋生生性性,和平共處。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢算好生性,唔會去撩事逗非,應該佢好容易同其他貓相處

      刪除
  6. 回覆
    1. 真的,奇哥真係睇貓o黎蝦,但唔知點解又會驚Mango

      刪除