2019年3月14日 星期四

緣份又來了

Angie 只係走咗四日,前日只係想落街買份報紙唧,一開大廈大門就遇見佢,初時見佢跟住人,心諗︰有人帶貓散步,咁得意,但見啲人又避開佢,又唔比佢入大廈,問啲人隻貓係咪佢的,佢又say no,所以我又二話不說就抱咗佢返屋企,抱上手一啲反抗都無,柔順到呢,個樣仲儍更更,好可愛呢


我一坐低,佢即刻坐上我大髀,真係即時比佢冧屎咗





佢食咗幾粒乾糧,飲咗少少水





後來至留意到佢個咀損咗,流口水


後來比濕糧佢唔肯食


佢好愛搓搓喔




等仔仔爸收工返,同佢剪甲,又都好乖喎



沖埋個靚涼



送入寢宮







嗰晚佢只係食咗好少乾糧,佢好攰呢,好快就瞓咗,瞓得好冧,仲瞓足成晚


帶咗佢返屋企,第一時間通知仔仔爸同阿姐,叫阿姐同佢改名,佢依家叫做Mango,後來仔仔爸話早排曾經係屋村度見過一隻黃貓,諗諗吓應該係佢,咁親人,應該又係一有病就比人遺棄,啲人真係衰,不過Mango  仔你遇到我,以後就只有“幸福”呢兩個字跟住你



20 則留言:

  1. please love him as much as you can

    回覆刪除
  2. 佢對眼好dup呀,好攰咁嘅樣,好在遇到你地咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗攰,佢其實都幾懶,成日都瞓,係佢好彩遇到我

      刪除
  3. 有你們疼錫佢,貓咪會好快樂的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該會啦,有我哋錫,仲有咁多貓伴

      刪除
  4. 佢個樣好淒涼
    帶左去睇醫生未?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得佢係搵人求救,一抱佢返屋企就自動波坐大髀,依家想摸佢都會想打人咬人,氹咗人帶返屋企就露出真面目,啲貓真係好奸炸

      刪除
  6. 好多謝你對的貓甘好。我都有隻黃貓,比 mango瘦好多,食極唔肥,因不知百合和劍蘭等花有毒,農曆年時買回家,而致黃貓中毒,睇醫生都無用,現已不在了。總之好感謝你甘愛貓貓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己一直都有養貓,見到佢咁想跟人,肯定唔係流浪貓,見到唔可以唔理
      妳都係不知者不罪,可以既話,再去領養貓貓啦

      刪除
  7. 又收入宮,你宜家有幾多只貓?! 佢個樣好慘,hugs!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 六隻,唉吔,唔好再比我係街遇到貓,我都覺得已經太多了

      刪除