2019年3月13日 星期三

Farewell 飯

仲有一日我就要返紐約,呢朝都係同三家姐去茶記食早午飯



呢日姨甥女去搞自己啲嘢,又有細妹幫手睇住o靚妹,我又去荃灣附近行吓,去剪頭髮



下午等姨甥女返,約佢係樓下茶記食下午茶餐,食番件花生醬西多士先




其實我細妹特登放假陪我,仲送埋我機,見佢休息,就約埋大家姐、二家姐、姐夫、大哥,二嫂一齊食餐飯,食完下午茶,上樓hea 多陣,夠鐘就去葵芳食飯





呢個套餐又有花膠湯,份量又多,好抵食







食完餐飯抱抱各家姐阿哥阿嫂就各自返屋企

細妹又話要食蛋糕喇,呢個係之前嗰日我洗完牙去買的,返到去就食咗佢


 第二朝,二哥特登搵我食早餐,佢唔送機了


當日我姨甥又係要飛,佢飛去菲律賓,比我先上機,所以我都就埋佢,一齊call 車去機塲,我check 咗 in,仲有好多時間,阿Pat 兩母女都送我機,我哋去Terminal 2 嗰邊飲茶








食飽我要入閘了




飛機餐有呢隻雪糕食,仲要係我鍾意食朱古力味


捱咗十幾個鐘,終於返到屋企,好彩貓地無唔記得我,天師仔最乖,第一時間黐住阿娘


仔仔爸煲定豬骨粥比我食,食完沖涼入房攬住肥Marble 仔,我好快就瞓著了,第二朝起身煮個我最鍾意食韓國即食麵食


唔知下次會隔幾耐至再返香港呢




6 則留言:

  1. 掛念時就只好氹下自己雖然外家嘅親友都喺香港生活會多了點牽掛,但難得見面,大家都特別珍惜,留下更多美好回憶!從前我好少回港,近年都返多咗,都係想襯機會見下親友。:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 尤其大家年紀都開始大,更加想見多啲

      刪除
  2. 仔仔爸好知你心意, 讚~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我要求要蕃茄薯仔湯,不過佢話佢之前已經煲過唔再煲,咁事但啦,佢整咩咪食咩囉

      刪除
  3. 少見套餐上原隻蘋果!今年一別又不知何年何月可再見喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啲人又懶得切,我哋又懶得成個咬,唯有攞番屋企至食
      希望快啲又有籍口返香港啦,嘻嘻

      刪除