2019年3月18日 星期一

我要讓坐

至從係香港返,我就無做嘢,全天候照顧家中班貓大帝,每日班貓大帝下午多數係瞓晏覺時間,我每日都會係喺房用電腦

Marble 仔好多時都係床上瞓覺兼陪我





佢有時瞓醒就會搞吓我,一見我起身,就即刻霸咗我張櫈,唯有引佢返上床幫佢梳毛





一係見我食緊嘢,又要八吓



有時我又讓半張櫈佢坐


難得佢坐上我大髀



所以我都怕咗佢,讓晒成張櫈佢坐,自己再攞過張摺櫈坐,再同佢梳毛





呢日Marble 仔走開咗,Charco 仔搵我




呢次Charco 仔無位坐了




有時我讓咗張櫈佢坐,佢會乖乖比我摸住佢瞓


 到中午我reheat 啲飯餸食,佢又霸咗我張櫈了


 我打呢篇Blog 時,Marble 仔又係我個旁邊張櫈度陪住我呢

10 則留言:

  1. 全日有妳陪伴,貓地最開心!

    會唔會有機會去阿姐度小住幾日呀?:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓地肯陪我,我仲開心啦
      唔會啦,同阿姐男友仔又溝通唔到,都係喺返自己屋企舒服啲

      刪除
  2. 回覆
    1. 個天就係見我咁得閒,整多隻黃貓我嘆,哈哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 其實我想出去返工多啲,唔係邊有“私己錢”返香港玩

      刪除
  4. 回覆
    1. 無喇,就係唔想做,見返香港飲喜酒,咪有籍口唔辭工囉
      依家唔係唔想搵嘢做,不過我依家只可以搵啲唔駛報稅,或者只可以報百零蚊既工,如果唔係就會無咗府個醫療,所以依家搵工都幾難

      刪除