2019年3月25日 星期一

修甲師

上個星期約咗去拜山,咁阿姐就返一趟,我當然準備定新床舖,貓地都乘機攤住等阿姐返歸


星期五佢放工就車返,但佢約咗好姊妹Tracy 食生日飯,好夜至返

 
第二朝,阿姐話我知Mango 仔上床同佢瞓咗一陣


阿姐瞓醒再同Mango 玩





係屋企食咗早餐至出門去拜山,見到阿姐表哥,記得之前我提過大姑奶屋企後yard 發現4 隻貓B 嗎﹖表哥話嗰幾隻貓已經大隻咗,仲成日走去踩上佢架車度,我哋見佢架車真係有好多貓腳印


平時拜完山就返屋企,但傾開計話Flushing 啱啱開咗間DAISO,阿姐見表妹要去Flushing 睇中醫,不如順便一齊去行吓,星期六,去到都要排隊,不過都唔算排好耐,其實都好細間,咪係香港AEON $12 店貨色,不過都係要貪得意去睇吓



行完個商場,一齊去食韓國嘢,經過食店前,表妹帶我哋去睇流浪貓,嗰度係地鐵路軌附近,表妹話嗰度有好多流浪貓,不過有人會去餵食,當時只見到一隻好親人的灰貓








出門前無諗過會咁遲至返屋企,所以無特登放多啲乾糧,一入屋行入廚房就見到咁…


一定係Mango 仔,其實佢都唔係第一次摷垃圾筒


咁無晒嘢食,餓親班主子,都係我哋唔啱,咁就梗係即刻開餐比主子食啦


星期日一早,六貓已經係度等早餐,見到五位公子好齊心,Chewy 就係廚房窗台度等


天師食飽早餐去叫阿姐起身


阿姐食完早餐,又入我房幫我整嘢,阿姐要親多啲個女


啲貓地係附近捕住




阿姐捉住Mango 仔狂抽水,Mango 仔個樣真係好搞笑




之後我陪阿姐去超市買嘢,同佢去食咗個Lunch






食完Lunch 就返屋企,阿姐執齊嘢就早啲返去

阿Pat 有個朋友返咗香港,所以佢要幫朋友湊住隻貓兩個星期,之前阿Pat call 仔仔爸幫手同貓剪指甲,原本約咗星期六晚,但嗰晚我哋又遲返,又要餵貓,所以約咗呢日我哋食咗晚飯至去佢屋企幫手

貓地叫Tommie,好靚仔喔,初時我哋靜靜入屋佢都係門口八,我比隻手佢,佢都嗅吓,但一入到大廳,佢就跳上窗台



佢匿係窗簾後面裝我哋,比嘢食都唔肯出


 後來仔仔爸引佢行出至格硬捉佢剪指甲,佢啲指甲勁尖





一剪完就即刻匿係窗簾後面,直至我哋走咗之後,佢先至敢出,阿Pat sent 相比我哋睇 




我哋返到屋企,阿姐都send 相話比我哋知佢已經返到屋企




10 則留言:

  1. Tommie好可愛呀! :)

    阿姐好得貓地歡心,連Mango都去陪瞓!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,自從我搬番入自己房瞓,粒芒果都未陪過我瞓,激屎我

      刪除
  2. 你家6貓兜長檯稍後可能要加位

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋罐頭餐時,有啲貓已經唔鍾意係貓兜長檯食,而且都無位再加

      刪除
  3. Mango 被阿姐抱個樣好無奈 XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者唔係無奈,而係天生樣子就係咁既樣

      刪除
  4. Mango仔個樣成日都好無辜haha!

    回覆刪除